• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стільці. Стільці для навчальних аудиторій – 1000 штук; 39113100-8 М’які крісла. Крісла для актової зали та навчальних аудиторій – 300 штук)

39112000-0 Стільці. Стільці для навчальних аудиторій – 1000 штук; 39113100-8 М’які крісла. Крісла для актової зали та навчальних аудиторій – 300 штук

Завершена

1 573 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 735.00 UAH
Номер: 0a929ed65d3b4bfe950bb648b84b3675
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-28-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.12.2020 15:42 - 22.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.12.2020 № 78 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.12.2020 № 78. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2020-11-12-002868-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 041-77-48, leonora201512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходив з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Поліського національного університету (далі – Замовник) від 12.11.2020 року, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «АРТ – ПРОМ», протокол засідання тендерного комітету від 02.12.2020 року № 175/20, повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2020 року, договір про закупівлю від 18.12.2020 року № 12-50, звіт про виконання договору про закупівлю від 02.01.2021 року та пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 11.01.2021 року. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТ – ПРОМ» установлено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Відповідно до підпунктів 17 та 18 пункту 3 Додатку № 1 та пунктів 2 та 3 Додатку № 2 тендерної документації, учасники процедури закупівлі, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, у складі тендерної пропозиції зокрема повинні надати: - копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, а саме: клей, фарба, труба сталева, ДСтП, крайки, лак, пластики, матеріал оббивки, настилочні матеріали; - звіт про санітарно-гігієнічну оцінку фурнітури, виданий уповноваженим органом та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРТ – ПРОМ» відсутні вищевказані документи, що не відповідає умовам підпунктів 17 та 18 пункту 3 Додатку № 1 та пунктів 2 та 3 Додатку № 2 тендерної документації. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АРТ – ПРОМ» як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 13.01.2021 15:52 - 28.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.01.2021 15:52

Запити/Пояснення