• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Центральній міській лікарні Червоноградської міської ради

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Завершена

4 145 196.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 725.98 UAH
Номер: bdb9571df9d34c429db5a41da120edf9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-31-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.12.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 31.12.2020 12:59 - 27.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.12.2020 № 259 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.12.2020 № 259. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-11-010645-a, 11.11.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK1-5_1. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, виконання Замовником рішення Органу оскарження №23302-р/пк-пз від 16.12.2020 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень, усунення виявлених порушень вимог пункту 17 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону, а у разі неможливості усунення виявлених порушень вжити заходи, передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону шляхом відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 січня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції, виконання Комунальним підприємством «Центральне міська лікарня Червоноградської міської ради» рішення №23302-р/пк-пз від 16.12.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центральне міська лікарня Червоноградської міської ради» (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-11-11-003317-c), оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію та внесені до неї зміни, рішення Органу оскарження №23302-р/пк-пз від 16.12.2020 в частині його виконання Замовником. Проведеним моніторингом правильності визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів та у тендерній документації Замовника зазначено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 140 000,00 грн при очікуваній вартості закупівлі - 4 145 196,00 гривень. Відповідно до частини першої статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Таким чином, на порушення вимог частини першої статті 25 Закону Замовником при здійсненні закупівлі робіт встановлено розмір тендерного забезпечення в сумі 140 000,00 грн, що перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі (або на 15 644,12 грн більше). Отже, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5_1 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю товарів або послуг) – підтверджено. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (пункт 2 Розділу 1. Загальні положення) не зазначено електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 22 Закону не проводився. Згідно пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 05.01.2021 09:49 - 22.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.01.2021 09:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на моніторинг щодо закупівлі на Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Центральній міській лікарні Червоноградської міської ради UA-2020-11-11-010645-a Замовник повідомляє, що ним внесені зміни від 04.01.2021 року та відредаговані зауваження, що були предметом моніторингу за результатом автоматичних ризик індикаторів. Щодо електронної адреси: Замовник повідомляє, що такі відомості вказані у оголошенні про проведення відкрити торгів, а саме: cher.lik@ukr.net. Відтак, з цими даними може ознайомитись будь-яка зацікавлена особа, тож вважаємо зазначене зауваження формальною помилкою, адже це не впливає на суть та перебіг торгів. Принагідно повідомляємо, що у майбутньому будемо більш детально формувати тендерну документацію та врахуємо вищевказані зауваження. Відтак повідомляємо, що Замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення усунуті.
Дата публікації звіту: 11.01.2021 12:15