-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Миючи засоби
Торги відмінено
48 200.00
UAH з ПДВ
Номер:
a1060f847c2f45a99361e3fdf58d2459
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-27-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2021 00:00
Період моніторингу:
27.05.2021 17:36 - 18.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2021 №336
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 27.05.2021 №336 Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-11-11-001719-c 11.11.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця» (далі – замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі та пояснення від 02 червня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури з ТОВ «БРАВО-ПАП» – 11 листопада 2020 року. При цьому, згідно пояснення замовника договір про закупівлю з зазначеним учасником не укладався.
Отже, замовником внаслідок недотримання вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону не відмінено переговорну процедуру закупівлі у зв’язку з непідписанням договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель замовником відмінено переговорну процедуру закупівлі 02 червня 2021 року відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 02 червня 2021 року б/н).
Період усунення порушень:
03.06.2021 16:49 - 18.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2021 16:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Держаудитслужби України, філією були вжиті заходи щодо усунення виявленого недоліку та 13.06.2021 скасовано торги 39831000-6 Засоби для прання і миття, номер у ProzorroUA-2020-11-11-001719-c.
Дата публікації звіту:
14.06.2021 08:32
Запити/Пояснення
Номер:
2441b382ff4e4bccb2fb6b275debe4f8
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
31.05.2021 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі миючих засобів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-11-001719-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чи укладався договір про закупівлю після проведення переговорів з учасником ТОВ «БРАВО-ПАП»?
2. У разі неукладення договору з ТОВ «БРАВО-ПАП» чому не вжито заходів щодо відміни зазначеної переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
70a6507eaa464d948781e54fd7882cc1
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
02.06.2021 15:37
Опис:
У з'вязку з непідписанням договору з ТОВ "БРАВО-ПАП", прийнято рішення про скасування тендеру UA-2020-11-11-001719-c, відповідна інформація оприлюднена в електронній системі закупівель 02.06.2021 року з періодом оскарження до 13.06.2021. Таким чином були вжиті заходи про скасування зазначеної переговорної процедури.