-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти засобів навчання та обладнання для STEM-лабораторій)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Завершена
9 565 176.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 825.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 825.88 UAH
Номер:
a025e2955cfe41148e96d2104f1174e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-09-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.03.2021 00:00
Період моніторингу:
09.03.2021 15:18 - 31.03.2021 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
09.03.2021 №44
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель моніторинг процедури закупівлі: «ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі», оприлюдненої в електронній системі закупівель за ідентифікатором ID: UA-2020-11-10-004962-a, яка проводиться Департаментом освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Аналізом тендерних пропозицій на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації замовника та критеріям, визначеним статтями 16 та 17 Закону, порушень не виявлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.11.2020 № 1 із змінами, внесеними рішенням від 28.12.2020 № 1-З/2; тендерні пропозиції учасників, допущених до електронного аукціону, а саме: ТОВ"ЕМЕНС" (переможець) та ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"; протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 29.01.2021; протокол розкриття тендерної пропозиції від 12.02.2021; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднений в електронній системі закупівель 12 лютого 2021 року.
Період усунення порушень:
26.03.2021 13:54 - 01.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2021 13:54