• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція центрального стерилізаційного відділення КП "Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" по вул. Миколи Дмитрієва, 7-а, м. Полтава

Завершена

9 269 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 348.70 UAH
Номер: e02e8379a4554a21947accefb7fe0812
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-10-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.03.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 10.03.2021 10:47 - 01.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.03.2021 № 103 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 09.03.2021 № 103 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-11-10-003558-a, 10.11.2020, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 99) 678-30-63, gaborakdasy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» (далі - замовник) на 2020 рік; звернення учасників за роз’ясненнями до процедури та відповіді замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 10.11.2020 № 159, зі змінами, внесеними протокольним рішенням тендерного комітету замовника 25.11.2020 № 168 (далі – тендерна документація); протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.12.2020; протоколи засідання тендерного комітету від 10.12.2020 № 178 та від 19.02.2021 № 29 щодо відхилення пропозиції СТ «Кооператор»; протоколи засідання тендерного комітету від 16.12.2020 № 186 та від 19.02.2021 № 30 щодо відхилення пропозиції ТОВ «Марк Строй»; протокол засідання тендерного комітету від 17.12.2020 № 189 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Добробут-Інвест» (рішення скасоване на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ)); протокол засідання тендерного комітету від 24.02.2021 № 34 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Добробут-Інвест»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «Добробут-Інвест», оприлюднене в електронній системі закупівель 24.02.2021; вимога ТОВ «Марк Строй» про усунення порушення, оприлюднена в електронній системі закупівель 21.12.2020 № UA-2020-11-10-003558-a.b1; рішення замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.12.2020; скарги учасника ТОВ «Марк Строй» від 24.12.2020; рішення колегії АМКУ від 22.01.2021 №1129-р/пк-пз, пояснення замовника від 04.01.2021 № 3 та лист-повідомлення від 18.02.2021 № 222 щодо виконання рішення колегії АМКУ, оприлюднені в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація замовника складена з порушенням частини третьої статті 22 Закону. Так, замовником у тендерній документації (пункт 2 розділу 4 тендерної документації) зазначено «під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та не зазначено частину другу статті 28 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до протоколів засідання тендерного комітету від 10.12.2020 №178 та від 16.12.2020 № 186 замовником відхилено пропозиції наступних учасників: СТ «Кооператор» та ТОВ «Марк Строй». Відповідно до протокольного рішення засідання тендерного комітету замовника від 17.12.2020 № 189 переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ «Добробут-Інвест», але на підставі рішення колегії АМКУ замовник скасував своє рішення щодо визначення переможцем зазначеного учасника. Після виконання рішення колегії АМКУ замовник здійснив повторний розгляд тендерних пропозицій учасників. Так, замовником було відхилено пропозиції учасників СТ «Кооператор» та ТОВ «Марк Строй» (протоколи засідання тендерного комітету від 19.02.2021 № 29 та від 19.02.2021 № 30) та надано вимогу про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «Добробут-Інвест», якого в подальшому обрано переможцем процедури закупівлі (протокол засідання тендерного комітету від 24.02.2021 № 34). Моніторингом встановлено, що замовник в порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Добробут-Інвест», як таку, що не відповідає встановленим вимогам тендерної документації. Натомість, замовником до зазначеного учасника розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яка містить вимогу, що не передбачена частиною 16 статті 29 Закону, а саме надати «кваліфікаційні сертифікати на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом, необхідних для виконання робіт, вказаних у технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством, або довідки із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання відповідних документів». Зазначені документи замовником вимагаються згідно додатку 3 до тендерної документації: «Технічне завдання. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі робіт..» та не підпадають під кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону та документи на підтвердження права підпису, які є вичерпним переліком, що включаються до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, як встановлено частиною 16 статті 29 Закону. Необхідно зазначити, що однією з підстав для скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «Добробут-Інвест» було порушення щодо відсутності в учасника кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання робіт, про що вказано у рішенні колегії АМКУ. Замовником не відхилено тендерну пропозицію з ТОВ «Добробут-Інвест» на підставі викладеного вище порушення, натомість 24.02.2021 оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником.
Період усунення порушень: 18.03.2021 18:00 - 02.04.2021 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2021 18:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень викладені в файлі, що додається
Дата публікації звіту: 25.03.2021 20:14

Запити/Пояснення