-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ШГВ20П-054 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Завершена
997 057.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1.2% або 12 000.00 UAH
Номер:
a91ac0c90ac54608a3cdaa77c95bdae0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-28-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.12.2021 00:00
Період моніторингу:
28.12.2021 19:55 - 21.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.12.2021 568
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.12.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.12.2021 № 568
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
34 UA-2020-11-10-006866-c 10.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема шляхом припинення зобов`язань по договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.12.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Шебелинкагазвидобування» (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.11.2020 (протокол № ШГВ 20 П-054), тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ», Товариство з обмеженою відповідальністю «Харківське авторемонтне підприємство №3», Дочірне підприємство «АвтоМАЗ-Україна», ТОВ «ОНІКС», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР», правомірність відхилення учасників ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ», Товариство з обмеженою відповідальністю «Харківське авторемонтне підприємство №3», Дочірне підприємство «АвтоМАЗ-Україна», ТОВ «ОНІКС», протокол №ШГВ20П-054 від 02.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2021, договір про надання послуг від 16.03.2021 № 42-МАН/22.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник у підпункті 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації встановив вимогу для надання учасниками у складі тендерних пропозицій опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку № 5 тендерної документації.
Так учасником ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції надано Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників, в якому не зазначено інформацію визначену пунктом 4.3 додатку № 5 тендерної документації., чим порушено умови підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації.
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Харківське авторемонтне підприємство №3» у складі тендерної пропозиції надав Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників, в якому не зазначено інформацію визначену пунктами 1.7, 2.1, 2.2, 2.4, 2.5, 3.5, 3.10, 3.11, 3.12, 3.13, 4.1, 4.2 та 4.3 додатку № 5 тендерної документації., чим порушено умови підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації.
ТОВ "ОНІКС" у складі тендерної пропозиції надав Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників, в якому не зазначено інформацію визначену пунктами 2.2, 2.4, 3.4, 3.5, 3.6, 3.10, 3.12 та 3.13 додатку № 5 тендерної документації., чим порушено умови підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації.
Крім того, учасник-переможець ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» у складі тендерної пропозиції надав Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників, в якому не зазначено інформацію визначену пунктами 2.2, 3.10 та п. 4.2 додатку № 5 тендерної документації., що не відповідає вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації.
Таким чином, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ», Товариство з обмеженою відповідальністю «Харківське авторемонтне підприємство №3», ТОВ «ОНІКС», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» не відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Також, слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання до участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Однак, Замовник не відхилив учасників ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ», Товариство з обмеженою відповідальністю «Харківське авторемонтне підприємство №3», ТОВ «ОНІКС», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР», допустив їх до аукціону, визначив переможцем процедури закупівель ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» та уклав договір про надання послуг № 42-МАН/22 від 16.03.2021.
Період усунення порушень:
31.12.2021 19:31 - 19.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.12.2021 19:31
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
18.01.2022 09:48
Дата відкриття провадження:
24.01.2022 16:00
Номер відкриття провадження:
520/1067/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі ШГВ20П-054 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ), ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-10-006866-c, повідомляємо наступне:
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» надано файл «Додаток 5 Питальник щодо ЕСП.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктом 4.3 додатку № 5 тендерної документації.
Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Також учасником надано інформацію зазначену в визначену пунктом 3.10 додатку № 5 тендерної документації окрім абзац 3 «Чи має учасник дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або чи подавав Декларацію про відходи? (Дозвіл та/або Декларація)».
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Харківське авторемонтне підприємство №3» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Харківське авторемонтне підприємство №3» надано файл «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктами 1.7, 2.1, 2.2, 2.4, 2.5, 3.5, 3.10, 3.11, 3.12, 3.13, 4.1, 4.2 та 4.3 додатку № 5 тендерної документації.
Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ «Харківське авторемонтне підприємство №3» містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Також учасником надано інформацію зазначену в визначену пунктом 3.10 додатку № 5 тендерної документації окрім абзац 3 «Чи має учасник дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або чи подавав Декларацію про відходи? (Дозвіл та/або Декларація)».
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОНІКС" встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ "ОНІКС" надано файл «4.000 Додаток 5 екологія.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктами 2.2, 2.4, 3.4, 3.5, 3.6, 3.10, 3.12 та 3.13 додатку № 5 тендерної документації.
Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ "ОНІКС" містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Також учасником надано інформацію зазначену в визначену пунктом 3.10 додатку № 5 тендерної документації окрім абзац 3 «Чи має учасник дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або чи подавав Декларацію про відходи? (Дозвіл та/або Декларація)».
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» надано файл «Документи пропозиції.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктами 2.2, 3.10 та п. 4.2 додатку № 5 тендерної документації.
Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Також учасником надано інформацію зазначену в визначену пунктом 3.10 додатку № 5 тендерної документації окрім абзац 3 «Чи має учасник дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або чи подавав Декларацію про відходи? (Дозвіл та/або Декларація)».
Відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації учасники завантажують: «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації». Тендерною документацією не вимагалося заповненого в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5.
Крім того, зазначена в Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників інформація не підтверджує технічних характеристик предмета закупівлі та інші вимоги до предмета закупівлі, та включена до тендерної документації виключно з інформативною метою згідно внутрішніх нормативних документів Товариства.
Згідно з п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до тендерної документації цієї процедури закупівлі передбачено, що наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його тендерної пропозиції.
Отже, вважаємо що зазначені в висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби невідповідності в Опитувальниках щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку № 5 тендерної документації ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ», ТОВ «Харківське авторемонтне підприємство №3», ТОВ «ОНІКС», ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» є несуттєвими, такими що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на її зміст.
Окремо зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При цьому, вимога про наявність Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників законодавством не передбачена.
Звертаємо увагу, що згідно абзацу другого пункту 1 частини першої статті 33 Закону відхиленню підлягає пропозиція, яка не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Оскільки наявність Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників не передбачена законодавством підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.
На підставі вищевикладеного, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозицій ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ», ТОВ «Харківське авторемонтне підприємство №3», ТОВ «ОНІКС», ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» з підстав встановлених абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
З урахуванням викладеного, в діях Замовника відсутні порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку із чим відсутні підстави для вжиття заходів щодо розірвання укладеного договору ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» №42-МАН/22 від 16.03.2021 року.
Дата публікації звіту:
11.01.2022 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
eb787ab17cae4235bf230246dd1bef0c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.12.2021 18:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ШГВ20П-054 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних ТЗ)
SHGV20P-054 50110000-9 Repair and maintenance services of motor vehicles and associated equipment (Services in repair and maintenance service of freight vehicles)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-11-10-006866-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.