• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт (санація) будівлі міської лікарні № 3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування)"

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту (крім Додатків 8 та 9).

Завершена

19 023 899.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190 238.99 UAH
Номер: 16e79b23d5e64be58e14898b3541963d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-02-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.08.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 02.08.2021 16:20 - 26.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.08.2021 №484 Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.08.2021 №484 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2020-11-09-001366-b від 09.11.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої та п’ятої статті 17 Закону; пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Донецький інститут води», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 09.11.2020 №253 та тендерну документацію із змінами затверджену рішенням тендерного комітету від 16.11.2020 №255; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Донецький інститут води» (далі – ТОВ «Донецький інститут води»); протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції від 03.12.2020 №268; повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2020; договір від 18.12.2020 №34.03-17/7, додаткову угоду №1 від 09.04.2021, додаткову угоду №2 від 23.06.2021, додаткову угоду №3 від 25.06.2021, пояснення Замовника від 06.08.2021, оприлюднене через електронну систему закупівель. Аналізом відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону встановлено, що в порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення не містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено окремі порушення, а саме: - пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - частини 3 статті 17 Закону у тендерній документації не зазначено вимоги для учасників процедури закупівлі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою цієї статті та спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених частиною другою цієї статті для переможця. У пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником зазначено вимогу про необхідність подачі переможцем процедури закупівлі таких документів: - документ, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - довідку, що містить в собі відомості про те що, службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - довідку, що містить в собі відомості про те що, учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура, видана уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій, також приймаються довідки видані після дати розкриття). При цьому необхідно відмітити, що згідно частини п’ятої статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім цього, у пункті 2 частини другої статті 22 Закону вказано, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17Закону, у разі якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, в порушення частини п’ятої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Замовником у тендерній документації зазначено вимогу щодо подачі інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Наведений в пункті 1 та пункті 2 розділу II «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації, порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї не відповідає порядку, визначеному у статті 24 Закону. Так Замовником зазначено «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів», що суперечить частині другій статті 24 Закону якою встановлено «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів». Також Замовником зазначено «Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації», однак такі вимоги статтею 24 Закону не передбачені.
Період усунення порушень: 10.08.2021 14:58 - 27.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.08.2021 14:58

Запити/Пояснення