• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Будівництво мереж водопостачання житлового мікрорайону «Кар’єр» в м. Новограді-Волинському Житомирської області (коригування)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)

Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

3 166 938.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 669.38 UAH
Номер: 72ca3dd113ee4ebf9a53c5b7077a3da3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-28-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 28.12.2020 15:44 - 22.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.12.2020 № 78 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.12.2020 № 78. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2020-11-06-018239-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 та частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 24.12.2020 року № 12/7310-Т відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Управління житлово-комунального господарства, енергозбереження та комунальної власності Новоград-Волинської міської ради (далі – Замовник) від 06.11.2020 року, тендерна пропозиція учасника акціонерного товариства «Будівельно-монтажне управління по газифікації» (далі - АТ «Будівельно-монтажне управління по газифікації») та тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Вінниця Проект-Буд» (далі - ТОВ «Вінниця Проект-Буд»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 01.12.2020 року № 4 та від 07.12.2020 року № 5, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2020 року, договір про закупівлю від 24.12.2020 року № 12/7310-Т. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено ряд порушень, а саме: - на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону у підпункті 5.2.19 пункту 2 розділу V тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 року № 1702-VII, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність; - на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (позиції 33, 35, 36, 38, 39, 54, 56, 57 Додатку № 9 до тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника з виразом або «еквівалент» без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вінниця Проект-Буд» установлено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 4 тендерної документації учасники процедури закупівлі, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, повинні надати у складі тендерної пропозиції розрахунки відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), зокрема, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою. Слід відмітити, що відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). При цьому, пунктом 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік). Однак, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Вінниця Проект-Буд» адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 4 тендерної документації. Також, учасником ТОВ «Вінниця Проект-Буд», на підтвердження повноважень особи, уповноваженої на підписання договору про закупівлю, щодо вчинення значних правочинів, у складі тендерної пропозиції надано документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника станом на 31.12.2019 року, а не станом на кінець попереднього кварталу, чим не дотримано вимоги підпункту 6.2.9 пункту 2 розділу VI тендерної документації. Крім того, на порушення вимог підпункту 6.6.1 пункту 6 розділу VI тендерної документації учасником ТОВ «Вінниця Проект-Буд» у складі тендерної пропозиції не надано лист-згоду з вимогою щодо права Замовника вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Таким чином, моніторингом установлено, що Замовник, за наявності підстав відхилення, відхилив тендерну пропозицію учасника АТ «Будівельно-монтажне управління по газифікації», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, при цьому за наявності підстав відхилення Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Вінниця Проект-Буд», що за результатами аукціону була дорожчою на 516 343,00 гривень за пропозицію відхиленого учасника. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вінниця Проект-Буд», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, та/або відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 19.01.2021 15:45 - 03.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2021 15:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Будівництво мереж водопостачання житлового мікрорайону «Кар’єр» в м. Новограді-Волинському Житомирської області (коригування)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) № 12/7310-Т від «24» грудня 2020 року розірваний.
Дата публікації звіту: 16.02.2021 13:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 17.02.2021 16:55

Запити/Пояснення