• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне (09111100-1 - Вугілля))

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.

Завершена

1 545 585.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 727.93 UAH
Номер: 10f277745730445db91ce0daa83902e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-20-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 20.01.2022 16:14 - 11.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.01.2022 19 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2022 № 19 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-11-06-002654-a 06.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 038-35-08, 12_31tender@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2, пункту 14 частини другої статті 22 та частини п’ятої статті 33 Закону № 922. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Новоайдарської обласної санаторної школи (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 13.11.2020 із змінами; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фемелі Груп «Спец Поставка» (далі – ТОВ «ФГ «Спец Поставка»); рішення тендерного комітету щодо визначення переможця (протокол від 24.11.2020 без номеру); повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару від 07.12.2020 № 51. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «ФГ «Спец Поставка» (протокол розгляду тендерної пропозиції від 23.11.2020) з остаточною ціновою пропозицією в сумі 1 539 525,00 гривень. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації пунктом 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 1 розділ 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922. Крім того моніторингом встановлено, що у пункті 2 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника не вказано інформацію про строк щодо забезпечення права на оскарження рішень Замовника з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 33 Закону № 922. Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ФГ «Спец Поставка», вимогам тендерної документації встановлено, що згідно із вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації створення та подання Учасником документів Тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII із змінами кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасник ТОВ «ФГ «Спец Поставка» подано свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФГ «Спец Поставка» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованими, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ФГ «Спец Поставка», як таку, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав із ним договір. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником укладений договір на закупівлю товару вугілля кам’яного з ТОВ «ФГ «Спец Поставка» від 07.12.2020 року № 51, відповідно до пункту 10.1 якого цей договір діє з моменту його підписання по 31.12.2020 року, а в частині фінансових зобов’язань до повного їх виконання. Підчас проведення моніторінгу на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 02.02.2022 в електронній системі закупівель щодо стану виконання договірних зобов’язань ТОВ «ФГ «Спец Поставка», Замовником звіт про виконання договору про закупівлю 03.02.2022 оприлюдненно в електронній системі закупівлі. Отже, Замовником в електронній системі закупівель не було оприлюдненно звіт про виконання договору протягом двадцяти робочих днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, чим порушено вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922.
Період усунення порушень: 04.02.2022 15:43 - 19.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2022 15:43

Запити/Пояснення