-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Завершена
35 817 983.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 358 179.83 UAH
мін. крок: 1% або 358 179.83 UAH
Номер:
816ccf5cc5e64f6f9dd9ff3b013da871
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-26-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2021 00:00
Період моніторингу:
26.03.2021 14:14 - 17.04.2021 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-11-06-009589-c 06.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 11 та 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ», МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами та доповненнями, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.11.2020 № 40.40.1.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» (далі – ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ»), малого підприємства «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю (далі – МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.12.2020 № 40.40.2.2020, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2020, договір від 12.01.2021 № 2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 02.04.2021.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того установлено, що в тендерній документації Замовник не зазначив електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
14.04.2021 15:31 - 29.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2021 15:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-11-06-009589-c ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів. Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів, замовник зазначає, що вживатиме заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, в майбутніх закупівлях виявлені порушення не допускатимуться».
Дата публікації звіту:
21.04.2021 15:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
Інформація про усунення порушень 21.04.2021
Дата публікації:
02.08.2021 13:26
Запити/Пояснення
Номер:
3167a1e5db914bf4a6908579949475fb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2021 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з повного технічного обслуговування ліфтів (ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-06-009589-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
29870b2de66e4b75b036dde36cc634b6
Назва:
Пояснення на запит від 31.03.2021 на закупівлю № UA-2020-11-06-009589-c
Дата опублікування:
02.04.2021 16:30
Опис:
26.03.2021 на підставі Наказу від 26.03.2021 № 87 Державною аудиторською службою України розпочато моніторинг закупівлі № UA-2020-11-06-009589-c (далі – Закупівля) ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів).
31.03.2021 р. о 16.01 на офіційному веб-сайті Прозорро опубліковано запит на надання пояснень.
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – КП «Керуюча компанія») надає пояснення щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-06-009589-c).
КП «Керуюча компанія з обслуговуванню житлового фонду Оболонського району м. Києва» надає послугу з утримання житлових будинків та прибудинкових територій в 616 житлових будинках Оболонського району м. Києва, в яких розміщено 1934 ліфтів.
Технічні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до технічних паспортів ліфтів в об’ємі, передбаченому Порядком встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації, затвердженим Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 № 369.
Якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог:
1. Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2018 № 190;
2. Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 № 73;
3. Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76;
4. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 в редакції від 13.01.2015;
5. Інструкцій по експлуатації ліфтів заводів виробників відповідних ліфтів.
Щодо розміру витрат та визначення їх очікуваної вартості, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» повідомляє. Відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками.
Оскільки, на даний час, співвласниками багатоквартирних будинків не виконано обов’язку встановленого чинним законодавством щодо обрання форми управління багатоквартирним будинком, до прийняття співвласниками рішення щодо управління багатоквартирним будинком на зборах у порядку, передбаченому законом України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» або утворення об’єднання співвласників відповідно до Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» для прийняття відповідних рішень щодо управління, спільного утримання багатоквартирного будинку, КП «Керуюча компанія» надає послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій на умовах перехідного періоду відповідно до пункту 3-1 розділу VІ. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII.
Фактично, до обрання співвласниками управителів житлових будинків та погодження вартості послуг з управління, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» продовжує надавати послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вартість яких встановлена договорами зі споживачами таких послуг, , яка розрахована відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 (з урахуванням змін), по кожному будинку окремо.
Витрати з технічного обслуговування ліфтів та визначення очікуваної вартості їх обслуговування розраховано на 1 кв. м. загальної площі квартир житлових будинків, що обладнані ліфтами, з урахуванням кількості ліфтів в будинку та вартості їх обслуговування на місяць.
Номер:
40f08eaf2b494535b99796001451d4ab
Назва:
Пояснення щодо виконання рішення
Дата опублікування:
15.04.2021 17:02
Опис:
14.04.2021 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-06-009589-c, відповідно до якого Державною аудиторською службою України за результатами моніторингу вищевказаної процедури закупівлі виявлено порушення комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – Замовник) вимог пунктів 11 та 17 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме:
1. Замовником у тендерній документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим Замовником порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
2. Замовником в тендерній документації не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Держаудитслужба зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону, замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Враховуючи вказане, Замовником буде враховано зауваження Держаудитслужби в подальшому щодо недопущення виявлених порушень та просимо надати роз’яснення, яку інформацію та/або документи, потрібно надати Замовнику для підтвердження вжиття таких заходів в подальшому.