-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС
Завершена
33 960 219.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 169 801.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 169 801.10 UAH
Номер:
d22fe24573c34da6ba623cdb7752fa41
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-26-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2021 00:00
Період моніторингу:
26.03.2021 14:48 - 17.04.2021 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-11-06-001035-a 06.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП» та ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА» та допущення до їх аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.11.2020 зі змінами від 03.12.2020 № 1, запит стосовно надання роз’яснення щодо тендерної документації від 26.11.2020 та вимога про усунення порушення від 10.11.2020, роз’яснення на звернення від 01.12.2020 та 13.11.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.12.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА»), протокол визначення переможця торгів від 12.01.2021 № 6625, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.01.2021, договір поставки від 29.01.2021 № 53-129-01-21-02222 (далі - Договір), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 09.04.2021 року.
Період усунення порушень:
16.04.2021 16:44 - 22.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2021 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
ed22ed6937344975b749b825dfdca0f6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.04.2021 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплекту обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-06-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином вами здійснено оцінку тендерних пропозицій
ТОВ «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП» та ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР Україна» вимогам пункту 1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо завантаження учасниками документів до електронної системи закупівель з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на свою тендерну пропозицію, зважаючи на те, що ТОВ «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП» та
ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР Україна» при поданні своїх тендерних пропозицій використали удосконалений електронний підпис?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2a6be318dc514218b48f0258a495192e
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 06.04.2021 (процедура закупівлі № UA-2020-11-06-001035-a)
Дата опублікування:
09.04.2021 14:08
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 26.03.2021 № 87 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
У межах розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Комплект обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-06-001035-a ] через електронну систему закупівель 06.04.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є комплект обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням за замкнуту систему охолодження для енергоблока №2 ВП ЮУАЕС.
З метою забезпечення можливості закупівлі продукції було розроблено проект реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему – АГСА.0658404.005 (розробник ТОВ «Атоммонтажсервіс» за замовленням ВП ЮУАЕС), відповідно до якого було розроблено та затверджено ТВтаУП (Комплект обладнання для реконструкції систем охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження на енергоблоках №1, 2 ВП ЮУАЕС. ТТ.1.0004.0157 від 10.10.2019).
Після введення в дію нової редакції Закону у 2020 році Замовником було розроблено та погоджено технічну специфікацію до предмета закупівлі (далі – ТСдоПЗ) «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Комплекту обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження енергоблок №2 ЮУАЕС. ТС.0.0004.0663)».
ТСдоПЗ містить вимоги до продукції, що закуповується (наявна можливість застосування еквівалентної продукції). Тобто, будь-який учасник торгів може запропонувати обладнання, що виконує функції, визначені у ТСдоПЗ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідних додатках до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки, таких як:
Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском». Постанова КМУ від 19 січня 2011 р. № 35;
ДСТУ ISO 5208:2008- Арматура трубопровідна промислова. Випробування під тиском;
ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 - Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи;
ДСТУ 7232:2011- Таблички марковальні. Технічні умови;
ГОСТ 14192-96 - Маркировка грузов;
СНиП 3.05.05-84 - Технологическое оборудование и технологические трубопроводы;
НП 306.2.141 2008 - Загальні положення безпеки атомних станцій;
НП 306.2.208-2016 - Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій;
СОУ НАЕК 012:2012 - Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників;
СОУ НАЕК 022:2014 - Інтегрована система управління. Управління невідповідностями;
СОУ НАЕК 038:2017 - Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС;
СОУ НАЕК 039:2013 - Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва;
СОУ НАЕК 054:2015 - Управління закупівлями продукції. Контроль та випробування
СОУ НАЕК 077:2015 - Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження;
СОУ НАЕК 081:2015 - Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для АЕС;
СОУ НАЕК 173:2019 - Технічні вимоги до будови та безпечної експлуатації технологічних трубопроводів та обладнання.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – «ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції: Alfa Laval Corporate AB, ДП «Альфа Лаваль Україна», ТОВ «Нуклесолар Україна», ООО «Красный котельщик», Dimida Sp.z.o.o., Mico spol. s.r.o., Promont, P.K. Invest, WK Energo, ТОВ «Ігл-Фільтр»;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу ВП «Атомкомплект» та базуючись на ОВЗ, яка була сформована підрозділом-замовником (ВП ЮУАЕС), була визначена очікувана вартість вищезазначеної процедури закупівлі.
Щодо «здійснення оцінки тендерних пропозицій ТОВ «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП» та ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР Україна» повідомляємо, що відповідно до п. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник же відповідно до Закону здійснює розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно оцінка тендерних пропозицій вищезазначених учасників Замовником не здійснювалася.
Щодо накладення удосконаленого електронного підпису повідомляємо таке. Відповідно до ч. 3. ст. 12 Закону «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Згідно із абз. 2 п. 1 та абз.1 пп.1 п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 31 грудня 2021 року учасники як представники приватного бізнесу можуть використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Більш того, Закон України «Про електронні довірчі послуги» визначає кваліфікований електронний підпис як удосконалений електронний підпис (п. 23 ст. 1). Удосконалений електронний підпис, в свою чергу, згідно із п. 44 ст. 1 зазначеного Закону – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Тобто накладаючи чи то удосконалений електронний підпис, чи то електронний кваліфікований підпис учасник у тому і другому випадку здійснює власну електронну ідентифікацію та дає змогу виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний його електронний підпис (за наявності таких порушень).
Таким чином, удосконалений електронний підпис виконує ту саму функцію, що й кваліфікований електронний підпис, та його накладення на тендерну пропозицію не суперечить вимогам чинного законодавства.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА