• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція Волостківської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини (ЗПСМ) в с. Волостків Мостиського району Львівської області»

Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт відповідно до Додатку 3 Технічна специфікація Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції визначено в п. 2 та п. 3 Розділу 3 тендерної документації.

Завершена

3 366 567.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 832.84 UAH
Номер: ba3c467ab88c4958be55b07e20a132b9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-16-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 16.01.2021 15:10 - 06.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.01.2021 № 10 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.01.2021 № 10. . Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-05-013338-c, 05.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 і частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 і частини сьомої статті 33 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-11-05-012671-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.11.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТзОВ «ЮНАМ-монтаж», ФОП «ГОВИКОВИЧ ВАСИЛЬ ОРЕСТОВИЧ» (в частині правомірності їх відхилення), тендерну пропозицію ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 11.12.2020 № 25, додаткову угоду від 30.12.2020 №1/20. Відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб надання переможцем документів на підтвердження відсутності підстав, визначених у пунктах 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону у тендерній документації Замовником не визначався. Відповідно до тендерної документації Замовника (Додаток 3) на підтвердження відсутності підстави, вказаної у частині другій статті 17 Закону, переможець торгів повинен надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону та вимог Додатку 3 до тендерної документації Замовника (щодо підтвердження відсутності підстав, вказаних в частині другій статті 17 Закону) переможцем торгів ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» у визначений Законом термін не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8, частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Також, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Таким чином, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (в тому числі у спосіб, зазначений у тендерній документації), а укладено з вказаним переможцем договір від 11.12.2020 №25 на суму 3 314 092,80 грн з ПДВ. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Також, відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції без зменшення обсягів закупівлі. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що укладений за результатами тендеру з переможцем ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» договір від 11.12.2020 №25 (далі – Договір №25) за формою та викладеними у ньому умовами не відповідає проекту договору, наведеному у Додатку 7 тендерної документації Замовника, та проекту договору, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ», зокрема, і щодо істотних умов договору. Так, згідно пункту 1.4 Договору №25 вказано, що склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі виконання робіт у разі внесення змін до проектної документації у порядку, зазначеному у п.5.3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. № 668. Поряд з тим, у проекті договору, що міститься у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» даний пункт відсутній. Крім того, в Законі України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості зміни складу та обсягу робіт у разі внесення змін до проектної документації. Відповідно до пункту 6.4.2 проекту договору, що міститься у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ», підрядник зобов’язаний протягом 30-днів розглянути проектно-кошторисну документацію та подати свої зауваження Замовнику. Додаткові роботи, які виникли після цього строку, і не викликані змінами проектних рішень, виконуються Підрядником за власний рахунок. Однак, у договорі № 25 у пункті 6.3.3 зазначено, що генпідрядник протягом 10 днів після отримання проектної документації перевірити її комплексність, відповідність установленим вимогам та надати свої зауваження (у разі їх наявності) Замовнику. Замовник враховує ці зауваження (у разі їх обгрунтованості) у строки, узгоджені сторонами із урахуванням обсягу зауважень. Також, у пункті 7.2 проекту договору зазначено, що за порушення строків оплати прийнятих робіт при отриманні фінансування по даному об’єкту, Замовник сплачує пеню, розмір якої обчислюється від суми не оплачених, але прийнятих робіт, витрачену з урахуванням офіційного рівня інфляції, з розрахунку облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня. Однак, у пункті 7.2.1.2 підписаного договору зазначено, що за порушення строків виконання робіт сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості робіт, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Таким чином, замовником на порушення частини четвертої статті 41 Закону укладено Договір № 25 з ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ», умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 43 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень: 21.01.2021 13:47 - 05.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2021 13:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог викладених Органом контролю, Замовником прийнято рішення щодо укладання додаткової угоди до договору від 11.12.2020 №25. Даною додаковою угодою, договір від 11.12.2020 №25 буде відкориговано та приведено до відповідності згідно проекту договору оприлюдненого згідно оголошення. В подальшому зобов'язуємося дотримуватися вимог чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 29.01.2021 15:59

Запити/Пояснення