-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дизеля 78Г (код ДК021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дизеля 78Г (код ДК021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (Згідно з технічною специфікацією до предмета закупівлі)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 677 днів назад
82 915 996.04
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 497 495.98 UAH
мін. крок: 0.6% або 497 495.98 UAH
Номер:
54b60129b1d5498fb74d666452c550ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 12:26 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
62 UA-2020-11-05-006475-b 05.11.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»; дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти виконання рішень Антимонопольного комітету України установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Inkla Trading&Engineering GmbH», ТОВ «НМВП «Електропівденмонтаж» (окрім питань, що були предметом дослідження Колегії АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів щодо виконання Рішення №4350 Колегії АМКУ та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та зміни до неї в редакції від 03.12.2020 № 83-13-3/337, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.11.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 26.01.2021 № 1321-р/пк-пз та від 05.03.2021 № 4315-р/пк-пз, витяги з протоколів засідань тендерного комітету Замовника від 16.12.2020, 22.12.2020, 11.02.2021, протоколи розгляду тендерних пропозицій на закупівлю від 23.12.2020 та від 15.02.2021, вимоги про усунення невідповідностей від 22.12.2020 та від 12.02.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Inkla Trading&Engineering GmbH» (далі – ТОВ «Inkla Trading&Engineering GmbH») та товариства з обмеженою відповідальністю «Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство «Електропівденмонтаж» (далі – ТОВ «НМВП «Електропівденмонтаж»), повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 07.05.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Вимогами частини двадцять другої статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, у строк не пізніше 30 днів з дня його прийняття, у разі якщо таке рішення не було оскаржене до суду. Так, Колегія АМКУ прийняла Рішення 15 березня 2021 року № 4315-р/пк-пз (далі – Рішення №4350), резолютивною частиною якого зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «НМВП "Електропівденмонтаж» переможцем за досліджуваною процедурою закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону (не пізніше 30 днів з дня його прийняття рішення органом оскарження), не виконав Рішення №4350 Колегії АМКУ в частині скасування рішення про визнання ТОВ "НМВП «Електропівденмонтаж» переможцем процедури публічної закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дизеля 78Г (код ДК021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-05-006475-b.
Період усунення порушень:
14.05.2021 13:19 - 29.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2021 13:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення ВП ЗАЕС
Дата публікації звіту:
18.05.2021 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
e969c7772de1475ca7c8b1a318673a2d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.04.2021 13:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дизеля 78Г очікуваною вартістю 82 915 996,04 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-11-05-006475-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6431467a3565435e929063cc75681b5d
Назва:
Відповідь ВП ЗАЕС ДП НАЕК Енергоатом
Дата опублікування:
07.05.2021 12:14
Опис:
Відповідь ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом»
на запит Державної аудиторської служби України, який оприлюднено в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua 30.04.2021
Відповідно до наказу від 16.04.2021 № 103 Державною аудиторською службою України (надалі – ДАСУ) проводиться моніторинг закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дизеля 78Г (код ДК021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) UA-2020-11-05-006475-b (надалі – Закупівля).
В електронній системі закупівель 30.04.2021 оприлюднено запит ДАСУ замовнику про надання пояснень щодо здійснення моніторингу Закупівлі з наступних питань:
«Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
1. По першому питанню надаємо наступні пояснення.
ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» було забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у Технічній специфікації до предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Мета роботи полягає у виконанні капітального ремонту дизеля 78Г РДЕС-2 енергоблоку №5.
Підстава для виконання роботи:
- «Графік ремонту ТМО дизель-генератора РДЕС ВП ЗАЕС на 2019-2036 роки» №123456.РО.00.Гр.151 від 05.09.2019.
- Окремий дозвіл №000196/84/15 на пуск енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС».
- СОУ НАЭК 026:2012 «Стандарт национальной атомной энергогенерирующей компании «Энергоатом». Резервные дизельные электростанции ОП АЭС ГП «НАЭК «Энергоатом». Требования к техническому обслуживанию, ремонту и модернизации»;
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку очікуваної вартості.
Очікувану вартість закупівлі послуги «Капітальний ремонт дизеля 78Г» визначено згідно Стандарту організації України «Визначення вартості ремонту основного і допоміжного енергетичного устаткування, обладнання і передавальних пристроїв атомних електростанцій» СОУ МЕВ 40.1-37471933-105:2014.
2. По другому питанню надаємо наступні пояснення.
19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 № 631 і від 11 жовтня 2016 № 710» (далі — Постанова № 1266), згідно з положенням пункту 41 якої головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
– оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з положенням статті 58 Конституції України, Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Звертаємо Вашу увагу, що дана Закупівля була оголошена 05.11.2020, тобто до набрання чинності Постанови № 1266, тому на власному сайті ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» інформацію не було оприлюднено.