-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
гідрооксихлорид алюмінію, поліалюміній гідроксисульфохлорид
Тендерні пропозиції подаються українською мовою
Завершена
19 340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 386 800.00 UAH
мін. крок: 2% або 386 800.00 UAH
Номер:
804ea089c10d4e1d8cde8b227c634db0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-08-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2021 00:00
Період моніторингу:
08.11.2021 16:05 - 30.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.11.2021 № 554
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2021 № 554
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-04-001288-а 04.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам Наказу № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий будинок «Аква-Холдинг» (далі – ТОВ «Торговий будинок «Аква-Холдинг»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.12.2020, протокол засідання тендерного комітету від 17.12.2020 № 471, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 18.12.2020, договір, укладений між Замовником та ТОВ «Торговий будинок «Аква-Холдинг» від 29.12.2020 № 26-002р/21 (далі - Договір), додаткові угоди від 30.07.2021 № 1, від 01.11.2021 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, у пункті 2 розділу V тендерної документації Замовник зазначив опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, які не відповідають переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
Період усунення порушень:
30.11.2021 17:01 - 15.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2021 17:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2020-11-04-001288-a (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне.
Підприємством прийнято до уваги Ваші рекомендації щодо зазначення в подальшому у тендерній документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710) та зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення незазначення вказаного переліку формальних (несуттєвих) помилок у майбутньому.
З повагою
В. о. генерального директора О. ОМЕЛЬКІН
Дата публікації звіту:
02.12.2021 08:35
Запити/Пояснення
Номер:
e84852d16ae04f9089203d87bc792ec5
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
16.11.2021 13:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Гідрооксихлорид алюмінію, поліалюміній гідроксисульфохлорид» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-04-001288-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
55506db3dd0c41d68a8abf5be086099e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.11.2021 16:44
Опис:
Підприємством розглянуто Ваш запит від 16.11.2021 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2020-11-04-001288-a та повідомляємо Вам про наступне.
Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від застосування та використання реагентів для очистки питної води, в тому числі і гідрооксихлориду алюмінію (коагулянту).
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі отриманої службової записки Головного технолога ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 29.10.2020 р. № 38039. Орієнтовна вартість обраховується на підставі відомостей минулих закупівель, комерційних пропозицій та інформації, що є доступною у інтернет-мережі. Додатково зазначаємо, що змістом вказаної службової записки передбачено перелік необхідних реагентів, що використовуються підприємством.
Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищезазначеного, підприємство надає відповідні копії документів.
Додатки: 5 арк.
З повагою
В. о. генерального директора О. ОМЕЛЬКІН