-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
44610000-9 – «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (кріоциліндри)
Категорія Замовника - відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г".
Торги відмінено
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Номер:
f8afba0d0905484e90b70e45e3a51c88
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-06-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2020 00:00
Період моніторингу:
06.11.2020 15:45 - 28.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.11.2020 № 65
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 06.11.2020 № 65
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2020-11-04-001869-b; 04.11.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлені порушення пунктів 2, 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 14 Наказу №1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства Славутська центральна районна лікарня ім. Ф.М. Михайлова Славутської районної ради Хмельницької області (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-11-04-003204-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.11.2020 б/н.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у річному плані закупівель та в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів не зазначено назви відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, чим не дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону та пункту 2 частини другої статті 21 Закону.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» медичний виріб – будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти.
Відтак, згідно із інформацією та технічними характеристиками, зазначеними Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» предмет закупівлі (Кріоциліндр), який має намір придбати Замовник є медичним виробом.
Слід зазначити, що національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» містить слідуючу позицію:
35221 — Балон для рідкого кисню стаціонарний.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ №1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Крім того, національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить слідуючу позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної в пункті 5 річного плану закупівель, а саме:
44615000-4 — Посудини високого тиску (Pressure vessels);
44615100-5 — Сталеві посудини високого тиску (Steel pressure vessels).
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що інформація щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначена Замовником в Додатку №4 до тендерної документації не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону та суперечить вимогам, встановленим Замовником у пункті 3.4 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
За результатами моніторингу встановлено, що при підготовці тендерної документації не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Відповідно до пункту 7 Наказу №1082 замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури відкритих торгів, яка передбачена частиною першою статті 13 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
10.11.2020 13:47 - 25.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2020 13:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Процедура відкритих торгів оголошення № UA-2020-11-04-001869-b відмінена 11.11.2020 р. згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: порушення при оприлюдненні річного плану закупівель та в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів не зазначена назва відповідно до НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», чим не дотримано вимог п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону та п. 2 ч. 2 ст. 21 Закону; порушення під час внесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів, не дотримавши вимог пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» щодо зазначення коду товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі згідно з Єдиним закупівельним словником; порушення вимог п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої оголошення про проведення відкритих торгів повинне містити інформації щодо мови (мов), якими (якою) повинні готуватися тендерні пропозиції; невідповідність вимог тендерної документації вимогам п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, а саме інформація в додатку 4 до тендерної документації не відповідає вимогам вищевказаного Закону та суперечить вимогам, встановленим у п. 3.4. розділу 3 тендерної документації.
Дата публікації звіту:
11.11.2020 09:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- other: Так
Опис:
Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 11.11.2020 №20).
Дата публікації:
11.11.2020 13:16