-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Охоронні послуги» за код ДК 021:2015: 79710000-4, «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» - 79713000-5
Категорія органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції -Усі документи, що мають відношення до пропозиції конкурсних торгів та підготовлені безпосередньо учасником, можуть бути складені як українською, так і іншою мовою. Документи, що складені іноземною мовою, супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. Всі інші документи, що мають відношення до пропозиції конкурсних торгів, повинні бути складені українською мовою, або іншою мовою з автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 3 000.00 UAH
Номер:
d6e764316cfb423e8fe51182f9408213
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-20-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2021 00:00
Період моніторингу:
20.01.2021 13:38 - 11.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.01.2021 № 2
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 20.01.2021 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-04-000567-b 04.11.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 11 та 14 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП "ТОПАЗ-МТ" та визначення його переможцем торгів встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29, абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розглянути питання щодо припинення зобов’язань за укладеним договором з ПП "ТОПАЗ-МТ" від 04.12.2020 №1-2240, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання строку надання роз’яснень до процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чинадіївський дошкільний навчальний заклад (дитячий будинок) інтернатного типу Закарпатської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 04 листопада 2020 року; запитання та роз’яснення до процедури закупівлі; тендерну пропозицію Приватного підприємства "ТОПАЗ-МТ" (далі – ПП "ТОПАЗ-МТ" ; повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2020; договір про закупівлю від 04.12.2020 № 1-2240; додаткова угода від 27.01.2021 №1 до договору про закупівлю, пояснення та долучені документи на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, надані Замовником через електронну систему закупівель 29.01.2021 року.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником тендерну документацію складено з порушенням частини другої статті 22 Закону, а саме:
- Замовником в тендерній документації визначено строк дії тендерної пропозиції 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тоді як, перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункту 11 частини другої статті 22 Закону;
- в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції») не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до зазначеної норми Закону визначається Замовником самостійно та відображається у тендерній документації, згідно якої учасники подають свої пропозиції. Натомість, в тендерній документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції визначається електронною системою закупівель автоматично, що суперечить частині третій статті 21 Закону, оскільки електронною системою закупівель автоматично визначаються дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону, а не кінцевий строк подання тендерної пропозиції та має відношення тільки до оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Відповідно, Замовник при складанні та затвердженні тендерної документації повинен дотримуватися статті 22 Закону.
Окрім того, за результатами моніторингу закупівлі, з питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та беручи до уваги пояснення Замовника встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ТОПАЗ-МТ" встановлено, що Замовником визначено переможцем зазначеного учасника, пропозиція якого не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази, у відповідності до вимог пункту 2 Розділа ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Так, в ході аналізу документів, наявних в електронній системі закупівель встановлено, що учасником ПП "ТОПАЗ-МТ", для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально – технічної бази, у відповідності до вимог пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, надано договір оренди транспортного засобу на автомобіль ДАЧІЯ ЛОГАН від 01.01.2020 № 2 з фізичною особою Данилюк М.Є., який не містить нотаріального посвідчення.
Тоді як, відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договір найму (оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Частиною третьою статті 640 цього Кодексу встановлено, що договір, який підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення. При цьому, у разі недодержання сторонами вимог законодавства про нотаріальне посвідчення договору, такий договір є нікчемним відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України.
Враховуючи зазначене, учасником ПП "ТОПАЗ-МТ" документально не підтверджено (у відповідності до вимог законодавства) кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в частині документального підтвердження наявності транспортного засобу.
Статтею 29 Закону регулюється порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій, при цьому частиною шістнадцятою цієї статті Замовника зобов’язано направляти учасникам повідомлення про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах (далі – повідомлення про усунення невідповідностей), що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Однак, Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП "ТОПАЗ-МТ" не виявлено невідповідності в документах, поданих учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та, як наслідок, в порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону не розміщено повідомлення про усунення невідповідностей, що спричинило порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Окрім того, за результатами моніторингу закупівлі, з питання надання переможцем ПП "ТОПАЗ-МТ" підтверджуючих документів щодо відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону та беручи до уваги пояснення Замовника та долучені до нього документи, встановлено, що переможцем торгів ПП "ТОПАЗ-МТ" надано довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) з порушенням строку встановленого частиною шостою статті 17 Закону. Оскільки довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи видана 04 грудня 2020 року, при цьому кінцевий строк подання підтверджуючих документів щодо відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону становив 02 грудня 2020 року. Також, зазначеним учасником надано довідку видану УМВС в Закарпатській області щодо не притягнення до кримінальної відповідальності станом на 20.10.2020 року, що становить більше ніж тридцятиденної давнини відносно дати подання документального підтвердження.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника ПП "ТОПАЗ-МТ" підлягала відхиленню у відповідності до абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель, оприлюднено договір про закупівлю від 04.12.2020 №1-2240 без додатків, а саме: додатку №1 – технічні вимоги до предмета закупівлі, який є невід’ємною частиною зазначеного договору, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
05.02.2021 15:57 - 20.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2021 15:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Чинадіївського дошкільного навчального закладу (дитячого будинку) інтернатного типу Закарпатської обласної ради надсилає Вам протоколу засідання Тендерного комітету .
Дата публікації звіту:
09.02.2021 15:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником порушення усунуті шляхом розірвання договору про закупівлю послуг на суму 242661,29 грн.
Дата публікації:
17.03.2021 09:37
Запити/Пояснення
Номер:
a0a48c48a45a4779bc29dbd5f71639f4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.01.2021 08:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг «Охоронні послуги» за код ДК 021:2015: 79710000-4, «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» - 79713000-5» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-04-000567-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. На яких підставах укладено договір з переможцем ПП "ТОПАЗ-МТ", при тому, що зазначеним учасником в складі тендерної пропозиції не надано інформації, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону, а також не завантажено в електронну систему закупівель документи, які визначені в додатку 6 тендерної документації для переможця процедури закупівлі щодо відсутності підстав відповідно до статті 17 Закону?
При цьому, у разі надання переможцем ПП "ТОПАЗ-МТ" документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, на адресу Замовника (електронну, поштову), просимо долучити їх до пояснення.
Пояснення/інформацію, а також підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
dcce898a0f3149119bd13d1104bba89c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.01.2021 10:58
Опис:
Управління Західного
офісу Держаудитслужби
в Закарпатській області
Адміністрація Чинадіївського дошкільного навчального закладу (дитячого будинку) інтернатного типу Закарпатської обласної ради надсилає на Ваш запит в електронній системі пояснення та копії документів учасника-переможця процедури «Охоронні послуги» код ДК 021:2015-79710000-4; «Послуги з охорони об`єктів та особистої охорони»- код ДК 021:2015-79713000-5 в Чинадіївському дитячому будинку.
Пояснення подаємо у формі протоколу засідання Тендерного комітету.
Додатки:
-протокол
-копії документів-7шт.