• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-11/Р-14/ - Седлище - Камінь-Каширський - Ковель - /М-19/ - Колодяжне - Локачі - /Н-17/ на ділянці км 101+600 – км 103+300 (45233142-6 Ремонт доріг)

Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії замовнику надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою банку Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантії на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь яким іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, що не буде відповідати умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше ніж 140 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк в разі продовження строку дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії, не може бути визначене учасником, як конфіденційна інформація. В іншому разі – тендерна пропозиція буде відхилена Замовником. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам цієї тендерної документації відхиляються Замовником.

Завершена

4 260 901.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 609.01 UAH
Номер: 22100866f2ef4116b7374bd5e04eca6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-22-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 22.01.2021 15:50 - 13.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.01.2021 № 02-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 21.01.2021 № 02-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-03-001426-a від 03.11.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІДЕЯ» установлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань з дотриманням вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 03.11.2020 №486 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІДЕЯ» (далі – ТОВ «ІДЕЯ»), повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2020; договір про закупівлю від 07.12.2020 №01.3/67/20. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ІДЕЯ» установлено невідповідність тендерній документації. Відповідно до вимог пункту 5 Додатку №2 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу. Разом з тим, пунктом 5 Додатку №2 тендерної документації також встановлено умову, що асфальтобетонний завод, в тому числі у разі придбання готових асфальтобетонних сумішей, повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Так, на виконання вище вказаних вимог учасником ТОВ «ІДЕЯ» у складі пропозиції надано інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу від 18.11.2020 року №1397, відповідно до якої, асфальтобетонні суміші учаснику поставлятиме ПрАТ «Ковельське шляхово-будівельне управління №63», а також атестат виробництва на вказаний вище завод, що зареєстрований в реєстрі № АВ.ВА.031-20 від 25.03.2020 року, який підтверджує атестацію виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей, у відповідності лише вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови». Проте, на порушення вимог пункту 5 Додатку № 2 тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ІДЕЯ» відсутній атестат виробництва на виготовлення сумішей асфальтобетонних та асфальтобетон щебенево-мастиковий відповідно до ДСТУ Б В.2.7-127:2015, чим не підтверджено, що асфальтобетонний завод ПрАТ «Ковельське шляхово-будівельне управління № 63» атестований на виготовлення сумішей асфальтобетонних та асфальтобетон щебенево-мастиковий відповідно до ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІДЕЯ», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а визнав його переможцем та уклав договір від 07.12.2020 №01.3/67/20. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK1-5_2) не підтверджено.
Період усунення порушень: 29.01.2021 15:18 - 13.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2021 15:18