• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Посадковий матеріал дерев та кущів

Відсутні

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Номер: 025f51d533e64c329f268941abe8f2ce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-26-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 26.11.2020 17:32 - 18.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.11.2020 № 64 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 26.11.2020 № 64 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2020-11-01-000078-b, 01.11.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону; пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону; пункту 2 частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «СпецЕко» (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.11.2020 № 116 (далі – тендерна документація); протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій від 18.11.2020; тендерну пропозицію учасника ФОП Губа М.О.; протокольне рішення уповноваженої особи від 20.11.2020 № 124; повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції. Також установлено, що замовником під час унесення інформації в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано вимоги пункту 14 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) в частині не відображення інформації щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, вказаною нормою передбачено, що «Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація…щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі». Натомість, замовник у пункті «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» оголошення про проведення відкритих торгів вказав наступну інформацію: «682 Одиниця». Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині наявності інформації, яка не передбачена законодавством. Так, встановлено, що замовник у тендерній документації (пункт 1 розділу V тендерної документації) вказав: «…Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.». Натомість, визначення критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій наведено в статті 29 Закону. Моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації (додаток 3 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації) вживаються вирази «пропозиції конкурсних торгів», «документації конкурсних торгів». При цьому, вказані поняття визначались Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Окремо слід вказати, що в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель замовник відміняє процедуру закупівлі, на що вказують норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 27.11.2020 18:12 - 12.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2020 18:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо унесення інформації в оголошення про проведення відкритих торгів про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції Технічним функціоналом тендерного майданчика, який використовує замовник для оприлюднення інформації про проведення закупівель, не передбачено внесення інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції (відсутнє відповідне поле на сторінці веб – сайту створення оголошення про закупівлю). На виконання вимог законодавства про закупівлі замовником в п. 7 розділу І тендерної документації замовник зазначив, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Окрім того, замовник звернувся до тендерного майданчика для надання відповідних роз’яснень щодо технічної можливості внесення замовником в оголошення про проведення відкритих торгів такої інформації. Вказана іформація є в загальному доступі та була своєчасно оприлюднена. Щодо унесення інформації в оголошення про проведення відкритих торгів назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару Під час унесення в оголошення про проведення відкритих торгів вказаної інформації на веб – сайті тендерного майданчика з’являлось повідомлення про помилку, результатом якої була неможливість подальшого внесення такої інформації. На виконання вимог законодавства про закупівлі замовником в додатку №2 тендерної документації була зазначена інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Окрім того, замовник звернувся до тендерного майданчика для надання відповідних роз’яснень щодо технічної можливості внесення замовником в оголошення про проведення відкритих торгів такої інформації. Вказана іформація є в загальному доступі та була своєчасно оприлюднена. Щодо зазначення в тендерній документації критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій В п. 1 розділу V тендерної документації замовником зазначена інформація щодо критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій, яка повністю відповідає приписам ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», але під час складання тендерної документації було помилково здійснене посилання на ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо за необхідне зазначити, що жодних звернень за роз’ясненнями в частині двозначного тлумачення та/або правильності застосування вказаного пункту тендерної документації від учасників та інших осіб не надходило. Щодо проекту договору про закупівлю Сторони є вільними в укладенні договору та визначенні умов договору з урахуванням вимог актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Проект договору про закупівлю, який є додатком №3 тендерної документації не є остаточним і вичерпним. При укладанні договору сторони мають право змінювати його умови з дотриманням чинного законодавства, зокрема, з урахуванням вимог ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі». Договір про закупівлю було укладено з учасником в строки, передбачені ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», а всі умови укладеного договору та використані в його тексті поняття відповідають чинному законодавству. Оскільки замовник був позбавлений можливості своєчасно усунути недоліки закупівлі на етапі реєстрації пропозицій, то їх усунення після розкриття пропозицій, кваліфікації та укладання договору законодавством не передбачено та технічно неможливе. По аналогічним причинам замовник не має можливості відмінити торги та/або розірвати укладений договір про закупівлю в односторонньому порядку. Замовник вважає, що процедура закупівлі здійснена з дотриманням принципів, визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а її недоліки жодним чином не вплинули на підготовку тендерних пропозицій, на подання, розкриття та оцінку тендерних пропозицій, кваліфікацію та прийняття рішення про намір укласти договір. Закупівля проведена прозоро та з максимальною економією коштів. Жодних скарг та/або зауважень з боку учасників закупівлі та інших осіб не було. Замовник з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. Результати даного моніторингу замовник вважає законними та обґрунтованими, вони прийняті до уваги, з уповноваженими особами проведена відповідна робота. В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом недоліки та неухильно дотримуватись чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 02.12.2020 14:31