-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Спецодяг
Відсутні
Торги відмінено
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер:
67a3a03348e74c0392588517b3ead06f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-26-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2020 00:00
Період моніторингу:
26.11.2020 17:31 - 18.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.11.2020 № 64
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 26.11.2020 № 64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-11-01-000075-b, 01.11.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону; пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону; пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «СпецЕко» (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.11.2020 № 115 (далі – тендерна документація); протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій від 18.11.2020; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕЦВІК»; протокольне рішення уповноваженої особи від 20.11.2020 № 123; повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції.
Також установлено, що замовником під час унесення інформації в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано вимоги пункту 14 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) в частині не відображення інформації щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, вказаною нормою передбачено, що «Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація…щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі».
Натомість, замовник у пункті «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» оголошення про проведення відкритих торгів вказав наступну інформацію: «260 Одиниця».
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині наявності інформації, яка не передбачена законодавством.
Так, встановлено, що замовник у тендерній документації (пункт 1 розділу V тендерної документації) вказав: «…Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.».
Натомість, визначення критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій наведено в статті 29 Закону.
Окремо слід вказати, що в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель замовник відміняє процедуру закупівлі, на що вказують норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Період усунення порушень:
27.11.2020 18:19 - 12.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2020 18:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, а саме порушень вимог п. 8 ч. 2 ст.21 Закону, п. 14 Порядку № 1082, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону, замовником прийнято рішення відкриті торги на закупівлю Спецодяг, оголошення UA-2020-11-01-000075-b, відмінити на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Дата публікації звіту:
02.12.2020 15:10