-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 4221100-6 Вікна (вікна металопластикові з монтажем)
Завершена
392 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 11 760.00 UAH
мін. крок: 3% або 11 760.00 UAH
Номер:
5a008bc3709248f281e728ad50eb89f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2020 00:00
Період моніторингу:
27.11.2020 13:30 - 19.12.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 27.11.2020 №86
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
в.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.11.2020 № 86
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2020-11-01-000075-c 01.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення норм пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 розділу І Порядку № 708.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 17 частини другої статті 22 Закону, абзацу 2 частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "Чопанюк Роман Іванович" встановлено порушення норм пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції тендерні пропозиції ТзОВ "Ліго" – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вищого професійного училища № 7 м. Калуша (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами, внесеними 05.11.2020 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТзОВ "Ліго", ФОП "Чопанюк Роман Іванович", протокол відхилення тендерної пропозиції від 19.11.2020 №7, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.11.2020 №8.
За результатами моніторингу встановлено, що предмет закупівлі, зазначений в річному плані на 2020 рік (UA-P-2020-11-01-000055-c), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-11-01-000075-c, повідомленні про намір укласти договір, визначено замовником за показником п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна, що є порушенням пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04. 2020 № 708 (далі – Порядок №708), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783.
Також, в ТД не зазначено електронну адресу посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
На порушення абзацу 2 частини другої статті 24 Закону Замовником не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Зокрема, у документі «Зміни 05.11.2020», який оприлюднено Замовником, зазначено, що зміни вносяться у Додаток №4 до ТД, тоді як фактично Замовником внесено зміни до пункту 4.1 розділу І ТД, Додатку №1 до ТД, пунктів 1.1 та 5.3 Додатку №5 до ТД.
В Додатку №6 до ТД Замовником зазначено, що Переможець відкритих торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом першим частини другої статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності згідно абзацу другого частини другої статті 17 Закону.
Учасником-переможцем ФОП "Чопанюк Роман Іванович" вищевказаної довідки або інформації не надано.
На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "Чопанюк Роман Іванович", який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень:
08.12.2020 14:10 - 23.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2020 14:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області ( Наказ від 27.11.2020 №86) встановлено, що в Додатку №6 до ТД Замовником зазначено, що Переможець відкритих торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом першим частини другої статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності згідно абзацу другого частини другої статті 17 Закону. Учасником-переможцем ФОП Чопанюком Романом Івановичем вищевказану довідку надано на етапі учасника відкритих торгів, а після оголошення переможцем відкритих торгів ФОП Чопанюка Романа Івановича дана довідка не надалась.
Також за результатами моніторингу встановлено, що предмет закупівлі, зазначений в річному плані на 2020 рік (UA-P-2020-11-01-000055-c), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-11-01-000075-c, повідомленні про намір укласти договір, визначено замовником за показником п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна, що є порушенням пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04. 2020 № 708 (далі – Порядок №708), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783.
Тому, враховуючи те, що неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Тендерний комітет Вищого професійного училища № 7 м. Калуша вирішив договір розірвати з ФОП Чопанюком Романом Івановичем та відмінити процедуру відкритих торгів.
Дата публікації звіту:
14.12.2020 13:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
договір розірвано
Дата публікації:
18.01.2021 09:20