Послуги юридичні, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає автентичний переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Не вимагається переклад документів, викладених англійською мовою, що надаються на підтвердження відповідності критеріям, зазначеним:
1) в п. 1.1 Додатка 5 (крім документів (скан-копії договору та/або лист-підтвердження), що надаються на підтвердження наявності договірних відносин учасника з субпідрядником/співвиконавцем у разі його залучення, та роз’яснення (довідка довільної форми) структури корпоративних відносин між афілійованими особами (офісами) або структури відносин між членами міжнародної мережі фірм, що представлені на світовому ринку юридичних послуг як одне ціле і об’єднані одним комерційним брендом, членом якої зокрема є Учасник, працівники/фахівці яких можуть бути залучені до надання послуг);
2) в п. 2.2 Додатка 5 тендерної документації.
Завершена
15 000 000.00EUR без ПДВ
мін. крок: 1% або 150 000.00 EUR
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:06.11.2020 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:06.11.2020 09:47 - 28.11.2020 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2020 № 308
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.11.2020 № 308
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-10-30-007457-c 30.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.11.2020 № 76/1 (із змінами), пояснення Замовника, оприлюдненні в електронній системі закупівель 16.11.2020 та 27.11.2020.
Період усунення порушень:30.11.2020 18:05 - 04.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:30.11.2020 18:05
Запити/Пояснення
18098
Номер:fda86cbf40a540e5b4c75342e490bfa3
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:11.11.2020 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:17.11.2020 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 485-17-99 stek.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі юридичних послуг, пов`язаних з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК «Нафтогаз України» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-30-007457-c ), очікуваною вартістю 15 000 000,00 євро та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Арбітражний інститут торгової палати Стокгольму 19.12.2012 виніс остаточне рішення по арбітражній справі № V007/2008, за позовом Italia Ukraina GAS s.p.a (далі – IUGAS) до НАК «Нафтогаз України» (далі – Нафтогаз), відповідно до якого Нафтогаз, за не поставку затребуваного газу за період з 01.09.2008 по 31.12.2010, по укладеному 24.12.2003 Контракту, повинен сплатити IUGAS штраф на загальну суму 12 718 486,00 доларів США, а також зобов`язаний сплатити проценти, нараховані на згадану вище суму штрафу за ставкою, яка відповідає офіційній шведській обліковій ставці плюс вісім процентів річних. Станом на 18.12.2015 сума нарахованих процентів на загальну суму штрафу складає 6 889 096,00 доларів США.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначено очікувану вартість цієї процедури закупівлі в сумі 15 000 000,00 євро, зважаючи що її предмет передбачає лише можливість ініціювання інвестиційного арбітражного провадження?
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
p7s
sign.p7s
18207
Номер:be7bab6f10a340c984d8ae0772ee4aac
Назва:Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснень щодо запиту.
Дата опублікування:16.11.2020 16:14
Автор:акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:У відповідь на запит ДАСУ від 11.11.2020 надаємо наступні пояснення.
Відповідно до оголошеного предмету закупівлі НАК “Нафтогаз України” (далі - Компанія, Замовник) має намір закупити юридичні послуги, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”. Тобто предмет закупівлі включає в себе не лише дослідження можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження, а також вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”.
Крім того, умови здійснення процедури закупівлі, а також умови надання послуг та їх перелік викладені в тендерній документації, зокрема в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та проекті Договору про закупівлю, які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 2 відповідно). Так, згідно із Технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі перелік послуг, що мають бути надані за заявкою замовника:
- надання консультацій, рекомендацій, юридичних висновків (письмових та усних), здійснення правового аналізу та вчинення інших дій юридичного характеру, у зв’язку із дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a. (далі - Справа);
- представництво інтересів Компанії в судах іноземних юрисдикцій та/або у міжнародних арбітражах;
- вчинення всіх дій та підготовкою і направленням всіх документів, здійснення та подання яких передбачене застосовним арбітражним регламентом та/або вимогами відповідних державних судів або арбітражних інституцій під час підготовки до судового/арбітражного провадження та розгляду Справи;
- підготовку позовних заяв, скарг, пов’язаних із захистом порушених прав та законних інтересів Компанії;
- підготовку розрахунку юридичних витрат, заяв про відшкодування арбітражних витрат;
- підготовку показань свідків, висновків експертів і заперечень на показання свідків, висновків експертів, що надані іншою стороною в Справі;
- підготовку до усних слухань та/або судових засідань та представництво інтересів Замовника на усних слуханнях та/або судових засіданнях;
- підготовку заяв про винесення складом арбітражу та/або судом рішень з окремих питань;
- підготовку всіх інших документів та вчинення дій, які є необхідними або бажаними в межах розгляду Справи.
Орієнтовна кількість годин надання послуг - близько 36 000 годин.
Строк надання послуг, що встановлений Договором про закупівлю, складає три роки з дати укладення договору.
Враховуючи зазначені вище умови та вимоги до послуг Компанією було здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
Щодо того, яким чином та на підставі яких документів було здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг в сумі 15 000 000,00 Євро повідомляємо.
Очікувана вартість закупівлі розрахована відповідно до п. 3.3 Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК “Нафтогаз України” під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг (нова редакція), затвердженого протоколом засідання правління від 27.02.2020 №81 та Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг, що є додатком 5 до цього Регламенту, у разі проведення відкритих торгів.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі було використано джерела цінової інформації відповідно до п. 2.2.3 Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг – ціни раніше укладених договорів, як уже виконаних, так і діючих, одержаних із текстів таких договорів. Так, для визначення очікуваної вартості Послуг юридичних, пов`язаних з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України” були використані погодинні ставки, встановлені в договорах про закупівлю послуг, укладених між НАК “Нафтогаз України” та Freshfields Bruckhaus Deringer LLP (від 16.07.2020 № FBD-20), Wikborg Rein Advokatfirma AS (від 23.03.2020 № WR-20), Covington & Burling LLP (від 30.03.2020 №CB-20), Eversheds Sutherland (International) LLP (від 21.10.2020 №ESI-20) для здійснення розрахунку середньої погодинної ставки (425,97 Євро), з огляду на яку було розраховано очікувану вартість закупівлі послуг обсягом 36 000 годин, що Компанія розраховує отримати протягом строку дії договору про закупівлю (3 роки). Визначена таким способом очікувана вартість закупівлі склала 15 334 920,00 Євро та була округлена в сторону зменшення до 15 000 000,00 Євро.
p7s
sign.p7s
18460
Номер:b55cac52b78542e6b0179cfd5de9eda7
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:25.11.2020 20:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:01.12.2020 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 485-17-99 stek.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі юридичних послуг, пов`язаних з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК «Нафтогаз України» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-30-007457-c ), очікуваною вартістю 15 000 000,00 євро та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підстав яких документів Вами розраховано загальну кількість годин для надання послуг, які відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі складають 36 000 годин?
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
p7s
sign.p7s
18568
Номер:68489350fdd84843891088e11457459f
Назва:Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення щодо запиту.
Дата опублікування:27.11.2020 18:15
Автор:акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:У відповідь на запит ДАСУ від 25.11.2020 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі Компанія має намір закупити юридичні послуги, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”.
В Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (далі – Технічні вимоги) та проекті Договору про закупівлю (далі – Договір), які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 2 відповідно), встановлено основні умови закупівлі та вимоги до послуг, що закуповуються.
Так згідно з переліком, що міститься в Технічних вимогах, послуги, які мають бути надані Замовнику включають весь спектр послуг, що можуть знадобитися Замовнику, починаючи від всебічного аналізу матеріалів з метою дослідження можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження, та враховуючи всі дії, необхідність у вчиненні яких може виникнути в процесі супроводження інвестиційного арбітражного провадження. При цьому, в п. 1.2.2 Договору передбачено, що «Вчинення Виконавцем будь-яких дій, направлених на ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., можливе лише після надання Виконавцем меморандуму щодо можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження та його перспективності, а також надання Замовником письмового погодження, за підписом уповноваженої особи Замовника, яким буде погоджено вчинення подальших необхідних дій», в п. 1.3. зазначено, що обсяг закупівлі Послуг може бути зменшено за рішенням Замовника.
З огляду на визначені вище умови в Технічних вимогах Замовником зазначено орієнтовну кількість годин надання Послуг близько 36 000 годин протягом 3 років від дати укладення Договору (тобто, орієнтовно по 12 000 годин на рік за умови рівномірного розподілу сумарної кількості по роках). Фактично замовлена кількість годин під час виконання Договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі, може суттєво відрізнятися від встановленої під час закупівлі орієнтовної кількості годин в бік зменшення. Разом з тим, не можна виключити ймовірності додаткової закупівлі відповідних послуг для супроводження інвестиційного арбітражного провадження за умови, якщо його буде ініційовано, яка за необхідності буде здійснена з дотриманням норм, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
Для визначення орієнтовної кількості годин надання послуг, що є необхідними для юридичного супроводу очікуваної справи, Компанія спиралася на свій попередній досвід юридичного супроводу міжнародних арбітражів для оцінки складності справи та необхідного для її ведення ресурсу. Під час розрахунку орієнтовної кількості годин надання послуг обсягом близько 36 000 годин було враховано наступні фактори:
1) висока складність очікуваної справи;
2) тривала процесуальна історія, що передувала та слугуватиме підставою для ініціювання інвестиційного арбітражу, що зумовлює необхідність ознайомлення юридичного радника зі значною кількістю процесуальних документів;
3) очікувана необхідність залучення незалежних експертів (в тому числі, експертів з міжнародного публічного права, з вузькоспеціалізованих юридичних питань, експертів у сфері європейського ринку газу, форензік експертів тощо) та локальних юридичних радників (з права Словацької Республіки, права Європейського Союзу);
4) висока ймовірність біфуркації справи (розділення розгляду справи) на декілька етапів, кожен з яких закінчуватиметься окремим арбітражним рішенням. Практика біфуркації інвестиційних арбітражів є надзвичайно поширеною. У разі винесення кількох остаточних арбітражних рішень (наприклад, рішення з питань юрисдикції та рішення з питань відповідальності) оскарженню підлягатиме не лише останнє арбітражне рішення, але й перше арбітражне рішення, що збільшує витрати на обслуговування справи через необхідність супроводу паралельно і процедури оскарження першого арбітражного рішення у місцевому суді за місцем арбітражу, й другої стадії арбітражного провадження.
Окремо звертаємо увагу на те, що очікувана кількість годин надання послуг охоплює не лише години роботи головного юридичного радника, якого буде залучено за результатами закупівлі, але також і години робити експертів, локальних юридичних радників, перекладачів.
Також під час визначення обсягу послуг, необхідного для надання вищевказаних юридичних послуг, Компанією було враховано власний досвід ведення арбітражних проваджень, зокрема інвестиційного арбітражного провадження та комерційних арбітражних проваджень. Зокрема, наприклад, протягом 2018 та 2019 років Компанії було надано щороку понад 12 тисяч годин юридичних послуг, пов’язаних із представництвом в комерційному арбітражі проти ПАТ «Газпром» та супутніх судових процесах. Зазначені показники є співставними із витратами часу на обслуговування поточного інвестиційного арбітражу проти Російської Федерації. Орієнтовна кількість необхідних годин для надання юридичних послуг була розрахована, серед іншого, й шляхом співставлення із обсягом годин, витрачених іншими юридичними радниками Компанії під час надання юридичних послуг з ведення арбітражних проваджень, у тому числі інвестиційного арбітражного провадження.
Додатково звертаємо увагу на той факт, що умовами Договору передбачені оплати Замовником наданих послуг після затвердження звіту Виконавця і підписання акту здавання-приймання наданих послуг, а також встановлено право Замовника відмовитися від приймання послуг та підписання акту здавання-приймання послуг, в тому числі, у разі незгоди із кількістю та якістю наданих послуг.