-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі
площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 19 561,60 м2
Завершена
40 187 690.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 400 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 400 000.00 UAH
Номер:
98e3a6877e744200b33f83f24524954b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-19-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2020 00:00
Період моніторингу:
19.11.2020 09:05 - 11.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
31. UA-2020-10-30-001837-a 30.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошені про проведення процедури відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника (протокол від 30.10.2020 № 91), зміни до ТД, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой», повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2020, пояснення та документи отримані 24.11.2020 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовником внесені зміни до ТД в частині зміни проекту договору, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 02.11.2020 о 10:19, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, чим не дотримано вимоги частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
За результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, (далі – Наказ № 710) про затвердження переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
З метою з’ясування питання щодо не включення до Додатку № 3 «Технічна специфікація (технічне завдання) капітального ремонту (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» до ТД такого виду робіт, як обладнання вулиці велодорiжкою (велодорiжками), Замовнику 23.11.2020 було оприлюднено в електронній системі закупівель запит про надання пояснення.
Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснення стосовно вищезазначеного питання 24.11.2020 надав наступне пояснення: «За результатами розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» отримано позитивний Експертний звіт № 16-1391-20 від 01.10.2020, затверджений т.в.о директора філії Державного підприємства «Укбдержбудекспертиза» в Одеській області М. Шадріною.
Відповідно до п. 5.3.8 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, магістральних дорогах і вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях і дорогах місцевого значення, селищних та сільських вулицях (дорогах), що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
На велосипедних доріжках та велосипедних смугах дозволено рух на інвалідних колясках, персональних електричних та немоторизованих засобах пересування. Велосипедні смуги проектуються лише для одностороннього руху. Велосипедні доріжки слід влаштовувати переважно односторонніми з обох боків вулиці. За наявності велосипедного руху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі з використанням зустрічної велосипедної смуги.
Пунктом 3.6 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» визначено, що велосипедна смуга, призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та або дороги, яка виділена за допомогою розмітки або конструктивно та пунктом 3.7 вищезазначеного ДБН визначено, що велосипедна доріжка, це доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, інвалідних колясках, немоторизованих засобах пересування і позначена дорожнім знаком та горизонтальною розміткою.
Згідно з Генеральним планом міста Одеси вулиця Черняховського відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху. Роботи з капітального ремонту існуючих об’єктів благоустрою проводяться в умовах щільної міської забудови та не передбачають відповідно до ДБН зміни функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів об’єктів будівництва.
Капітальний ремонт вулиці запроектований в межах існуючої полоси відведення без зміни існуючих геометричних параметрів тротуарів і проїзної частини. Магістральна вулиця Черняховського характеризується не тільки інтенсивним рухом транспорту, великою кількістю прокладених підземних комунікацій, а ширина існуючої проїжджої частини цієї магістральної вулиці на протязі від вул. Фонтанська дорога до Площі 10 Квітня різна та складає в середньому 11,0 м, що і так менше необхідного по ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» мінімуму для 4 смуг руху (при проектуванні для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху кількість смуг руху повинна бути від 4 до 8, мінімальною шириною 3м).
Слід зазначити, що мінімальну ширину для велосипедних доріжок з одностороннім рухом і велосипедних смуг відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах», слід влаштовувати при новому будівництві – 1,85 метра та при реконструкції – 1,5 метра.
Пунктом 5.3.9 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» зазначено, що вибір форми організації велосипедного руху в залежності від категорії вулиць і доріг здійснюється відповідно до таблиці 5.10. Так, для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху організації велосипедного руху заборонено лише у формі змішаного руху на проїзній частині.
Також, додатком Б ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» передбачено типові рішення поперечного профілю, враховуючи різноманіття факторів, що впливають на ширину вулиць і доріг одних і тих самих категорій, уточняються для конкретних випадків проектування».
Період усунення порушень:
03.12.2020 11:38 - 18.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2020 11:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
заходи щодо усунення виявлених порушень прийняті, у подальшому таких помилок не буде.
Дата публікації звіту:
09.12.2020 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
313f7237697f47d58984bcf3dc7d9421
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.11.2020 09:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо не включення до Додатку № 3 «Технічна специфікація (технічне завдання) капітального ремонту (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» до тендерної документації такого виду робіт, як обладнання вулиці велодорiжкою (велодорiжками)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
6b50d2635f5c4617ba9961c5bd2dff90
Назва:
Пояснення до запиту 2020-11-23
Дата опублікування:
24.11.2020 13:21
Опис:
На Ваш запит від 2020-11-23 09:34:21 пояснюємо наступне
За результатами розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» отримано позитивний Експертний звіт № 16-1391-20 від 01.10.2020, затверджений т.в.о директора філії ДП «Укбдержбудекспертиза» в Одеській області М. Шадріною.
Відповідно до п. 5.3.8 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, магістральних дорогах і вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях і дорогах місцевого значення, селищних та сільських вулицях (дорогах), що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
На велосипедних доріжках та велосипедних смугах дозволено рух на інвалідних колясках, персональних електричних та немоторизованих засобах пересування.
Велосипедні смуги проектуються лише для одностороннього руху. Велосипедні доріжки слід влаштовувати переважно односторонніми з обох боків вулиці. За наявності велосипедного руху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі з використанням зустрічної велосипедної смуги.
Пунктом 3.6 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» визначено, що велосипедна смуга, призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та або дороги, яка виділена за допомогою розмітки або конструктивно та п. 3.7 вищезазначеного ДБН визначено, що велосипедна доріжка, це доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, інвалідних колясках, немоторизованих засобах пересування і позначена дорожнім знаком та горизонтальною розміткою.
Згідно з Генеральним планом міста Одеси вулиця Черняховського відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху.
Роботи з капітального ремонту існуючих об’єктів благоустрою проводяться в умовах щільної міської забудови та не передбачають відповідно до ДБН зміни функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів об’єктів будівництва. Капітальний ремонт вулиці запроектований в межах існуючої полоси відведення без зміни існуючих геометричних параметрів тротуарів і проїзної частини.
Магістральна вулиця Черняховського характеризується не тільки інтенсивним рухом транспорту, великою кількістю прокладених підземних комунікацій, а ширина існуючої проїжджої частини цієї магістральної вулиці на протязі від вул. Фонтанська дорога до Площі 10 Квітня різна та складає в середньому 11,0 м, що і так менше необхідного по ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» мінімуму для 4 смуг руху (при проектуванні для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху кількість смуг руху повинна бути від 4 до 8, мінімальною шириною 3м).
Слід зазначити, що мінімальну ширину для велосипедних доріжок з одностороннім рухом і велосипедних смуг відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах», слід влаштовувати при новому будівництві – 1,85 метра та при реконструкції – 1,5 метра.
Пунктом 5.3.9 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» зазначено, що вибір форми організації велосипедного руху в залежності від категорії вулиць і доріг здійснюється відповідно до таблиці 5.10. Так, для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху організації велосипедного руху передбачена лише у формі змішаного руху на проїзній частині.
Також, додатком Б ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» передбачено типові рішення поперечного профілю, враховуючи різноманіття факторів, що впливають на ширину вулиць і доріг одних і тих самих категорій, уточняються для конкретних випадків проектування.
Номер:
82bed503c90f449786366d1c24e4b9b4
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
24.11.2020 13:27
Опис:
Додаток до пояснення 2020-11-24 13:21:08
Номер:
6f93b7c4490a4c7f86ef825e9014b43e
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
24.11.2020 14:32
Опис:
До нашого пояснення 2020-11-24 13:21:08 ВИПРАВЛЕНО!!!
На Ваш запит від 2020-11-23 09:34:21 пояснюємо наступне
За результатами розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» отримано позитивний Експертний звіт № 16-1391-20 від 01.10.2020, затверджений т.в.о директора філії ДП «Укбдержбудекспертиза» в Одеській області М. Шадріною.
Відповідно до п. 5.3.8 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, магістральних дорогах і вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях і дорогах місцевого значення, селищних та сільських вулицях (дорогах), що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
На велосипедних доріжках та велосипедних смугах дозволено рух на інвалідних колясках, персональних електричних та немоторизованих засобах пересування.
Велосипедні смуги проектуються лише для одностороннього руху. Велосипедні доріжки слід влаштовувати переважно односторонніми з обох боків вулиці. За наявності велосипедного руху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі з використанням зустрічної велосипедної смуги.
Пунктом 3.6 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» визначено, що велосипедна смуга, призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та або дороги, яка виділена за допомогою розмітки або конструктивно та п. 3.7 вищезазначеного ДБН визначено, що велосипедна доріжка, це доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, інвалідних колясках, немоторизованих засобах пересування і позначена дорожнім знаком та горизонтальною розміткою.
Згідно з Генеральним планом міста Одеси вулиця Черняховського відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху.
Роботи з капітального ремонту існуючих об’єктів благоустрою проводяться в умовах щільної міської забудови та не передбачають відповідно до ДБН зміни функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів об’єктів будівництва. Капітальний ремонт вулиці запроектований в межах існуючої полоси відведення без зміни існуючих геометричних параметрів тротуарів і проїзної частини.
Магістральна вулиця Черняховського характеризується не тільки інтенсивним рухом транспорту, великою кількістю прокладених підземних комунікацій, а ширина існуючої проїжджої частини цієї магістральної вулиці на протязі від вул. Фонтанська дорога до Площі 10 Квітня різна та складає в середньому 11,0 м, що і так менше необхідного по ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» мінімуму для 4 смуг руху (при проектуванні для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху кількість смуг руху повинна бути від 4 до 8, мінімальною шириною 3м).
Слід зазначити, що мінімальну ширину для велосипедних доріжок з одностороннім рухом і велосипедних смуг відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах», слід влаштовувати при новому будівництві – 1,85 метра та при реконструкції – 1,5 метра.
Пунктом 5.3.9 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» зазначено, що вибір форми організації велосипедного руху в залежності від категорії вулиць і доріг здійснюється відповідно до таблиці 5.10. Так, для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху організації велосипедного руху заборонено лише у формі змішаного руху на проїзній частині.
Також, додатком Б ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» передбачено типові рішення поперечного профілю, враховуючи різноманіття факторів, що впливають на ширину вулиць і доріг одних і тих самих категорій, уточняються для конкретних випадків проектування.