• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

природний газ (09123000-7 - Природний газ)

мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції - українська

Торги відмінено

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер: 553809c6707d41a58893eb88e02618c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-28-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.09.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 28.09.2021 13:09 - 22.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.09.2021 № 422 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.09.2021 № 422 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2020-10-28-010326-c, 28.10.2020, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 99) 678-30-63, gaborakdasy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю; наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель соціально-гуманітарного відділу Опішнянської селищної ради (далі – замовник) на 2020 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника 28.10.2020 № 5; тендерну пропозицію ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.11.2020 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 18.11.2020; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом встановлено, що тендерна документація замовника складена з порушенням абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині наявності інформації, не передбаченої законодавством. Так, замовник у тендерній документації (пункт 2 розділу ІІ тендерної документації) вказав «…Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації». Необхідно вказати, що нормами абзацу 2 частини другої статті 24 Закону передбачено «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться». Моніторингом установлено, що електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС». Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 18.11.2020 б/н замовником прийнято рішення визначити переможцем торгів ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів. В електронній системі закупівель 18.11.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС». Натомість, станом на дату завершення моніторингу договір про закупівлю замовником в електронній системі закупівель не оприлюднений. В ході моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області надано запит замовнику про надання пояснень з наступних питань: Чи укладено договір за результатами процедури закупівлі із переможцем – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС»; з яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення замовника щодо закупівлі газового палива після оприлюднення 18.11.2020 повідомлення про намір укласти договір? У відповідь на запит замовником надано відповідь, що не свідчить про відсутність порушень. Так, замовником вказано: «…Станом на 01.10.2021 року між замовником та ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», якого було визначено 18.11.2020 року переможцем процедури закупівлі, оголошеної за ідентифікатором № UA-2020-10-28-010326-c в системі публічних закупівель, не було вкладено договору про закупівлю на постачання природного газу. …Відсутність будь-яких рішень, що стосуються подальшого проведення даної закупівлі відсутні у зв’язку з тим, що вони не приймались та, в свою чергу не оприлюднювались в електронній системі публічних закупівель...». Нормами пункту 2 частини першої статті 32 Закону передбачено, що замовник відміняє тендер у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Враховуючи вищевикладене, замовником не дотримано норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону. В ході моніторингу вказане порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі UA-2020-10-28-010326-c, про що замовником оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну та протокол від 01.10.2021 б/н щодо відміни процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 19.10.2021 16:20 - 02.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2021 16:20

Запити/Пояснення