-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення системи пожежної сигналізації з розробкою та затвердженням проекту
Завершена
1 050 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 500.00 UAH
Номер:
4d32499cd60b463a8c882a04bde3a980
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-19-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2020 00:00
Період моніторингу:
19.11.2020 16:18 - 11.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.11.2020 № 220
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.11.2020 № 220.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-28-004883-c, 28.10.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
2.Висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22, частини шостої статті 17, частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту першого частини першої статті 10 Закону та пункту 3 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ПП «Охорона 004», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
3. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема недопущення в подальшому виявлених порушень не та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Бродівський фаховий педагогічний коледж ім. Маркіяна Шашкевича» (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-10-28-002166-b); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.10.2020 № 1, тендерну пропозицію ПП «Охорона-004», протокол розкриття тендерних пропозицій від 17 листопада 2020 року; повідомлення про намір укласти договір від 17 листопада 2020 року, договір від 30 листопада 2020 року № 1 (далі-Договір).
Моніторингом установлено, що відповідно до вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються, серед інших, такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
На порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації (пункт 4 «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ) зазначено, що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
У пункті 3 розділу YI тендерної документації та у Додатку №3 до тендерної документації Замовником зазначено, що Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Водночас, за нормою частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону в частині відповідності умов договору тендерній пропозиції учасника-переможця.
Крім цього, моніторингом тендерної документації на відповідність Закону встановлено, що відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
На порушення частини шостої статті 17 Закону тендерна документація замовника( пункту 5 Розділу) містить вимогу Закону «Про публічні закупівлі» в старій редакції, а саме «переможець торгів у строк , що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8, 11,12,13 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме - оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
Моніторингом установлено, що всупереч пункту першого частини першої статті 10 Закону Замовником порушено терміни оприлюднення тендерної документації та проекту договору, зокрема, Замовник оприлюднив тендерну документацію та проект договору 2 листопада 2020 року, тобто, менше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який визначено 13 листопада 2020 року.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK1-13-2 –підтвердилася.
Пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі - Порядок №1082) визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Однак, на порушення пункту 3 Порядку №1082 кваліфікований електронний підпис посадової особи після внесення оголошення не накладений.
Період усунення порушень:
08.12.2020 17:11 - 23.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2020 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
3ccc2bc203b54fd0a886f1040315adaa
Назва:
Висновок
Дата опублікування:
11.12.2020 16:05
Опис:
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї.
Договір по закупівлі вже завершився.
Підкажіть подальші наші дії.