-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: Обладнання для закладів громадського харчування (39310000- 8) (Придбання обладнання для їдальні (харчоблоку): пароконвектомат, лінія роздачі, овочерізка)
Завершена
570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
Номер:
7460d10dcb774f4bac7ec8c03903f34b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-31-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.12.2020 00:00
Період моніторингу:
31.12.2020 13:05 - 27.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.12.2020 № 259
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.12.2020 № 259.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-27-009807-a, 27.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та публікації звіту про виконання договору, а також недопущення зазначеного порушення у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Середньої загальноосвітньої школи № 99 м. Львова (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-10-27-002509-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.10.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «РЕСТОР МАРКЕТ»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 01.12.2020 № 01-12, додаткова угода від 02.12.2020 № 1, відповідь Замовника на запит від 11.01.2021.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
У тендерній документації (Таблиця 3 Додатку 1) Замовником встановлено, що підтвердження відсутності підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону перевіряється безпосередньо Замовником у Єдиному державному реєстрі.
Вимога щодо надання підтвердження відсутності підстави, вказаної у частині другій статті 17 Закону, у тендерній документації для переможця не встановлена. Водночас, відповідно до пункту 14 Таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації переможець торгів, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другої статті 17 Закону, у складі тендерної пропозиції подає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме сплати в повному обсязі накладених замовником штрафних санкцій та відшкодування завданих збитків.
Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем торгів ТОВ «РЕСТОР МАРКЕТ» у визначений Законом термін не надано Замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, на порушення вимог частини 7 статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «РЕСТОР МАРКЕТ», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3, 8 частини першої та частина друга статті 17 Закону), а укладено з вказаним переможцем договір від 01.12.2020 №01-12 на суму 399 999,00 грн з ПДВ.
Замовником відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону надано відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби, де зазначено, що договір від 01.12.2020 № 01-12 діє до 31.12.2020 ( пункт 10.1 розділу 10), термін дії на 2021 рік не продовжувався, а поставка обладнання для їдальні (харчоблоку) не здійснена.
Період усунення порушень:
12.01.2021 15:55 - 27.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2021 15:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення до Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-27-009807-a
Дата публікації звіту:
15.01.2021 15:10
Запити/Пояснення
Номер:
f50c7bfe2d024d4f9b1856ce1bdc19e2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.01.2021 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2021 00:00
Опис:
Дата: 04.01.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: ДК 021:2015: Обладнання для закладів громадського харчування (39310000- 8) (Придбання обладнання для їдальні (харчоблоку): пароконвектомат, лінія роздачі, овочерізка) за ID: UA-2020-10-27-009807-a, що проведена Середньою загальноосвітньою школою № 99 м. Львова (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, Замовником за результатами торгів укладено з переможцем торгів ТОВ «РЕСТОР МАРКЕТ» договір від 01.12.2020 № 01-12 на поставку обладнання для закладів громадського харчування на суму 399 999,00 грн з ПДВ.
Згідно до умов договору від 01.12.2020 № 01-12 з ТОВ «РЕСТОР МАРКЕТ» (пункт 10.1 розділу 10) – цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2020 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи здійснено ТОВ «РЕСТОР МАРКЕТ» поставку обладнання для їдальні (харчоблоку): пароконвектомат, лінія роздачі, овочерізка згідно умов договору від 01.12.2020 № 01-12 (надати підтверджуючі документи)?
2. Чи укладались додаткові угоди до договору від 01.12.2020 № 01-12, якщо укладались, які саме (зміна ціни, строку дії договору тощо) та чому їх не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор Зоряна АТАМАНЧУК
Номер:
b1c27d469464480183c90b8725dba385
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2021 17:38
Опис:
За результатами проведення закупівлі за предметом: "ДК 021:2015: Обладнання для закладів громадського харчування (39310000- 8) (Придбання обладнання для їдальні (харчоблоку): пароконвектомат, лінія роздачі, овочерізка)" за ID: UA-2020-10-27-009807-a, що проведена Середньою загальноосвітньою школою № 99 м. Львова (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, із переможцем ТОВ «РЕСТОР МАРКЕТ» було укладено договір від 01.12.2020 № 01-12 на поставку обладнання для закладів громадського харчування на суму 399 999,00 грн з ПДВ. Згідно до умов договору від 01.12.2020 № 01-12 з ТОВ «РЕСТОР МАРКЕТ» (пункт 10.1 розділу 10) – цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2020 року.
1. ТОВ «РЕСТОР МАРКЕТ» поставку обладнання для їдальні (харчоблоку): пароконвектомат, лінія роздачі, овочерізка згідно умов договору від 01.12.2020 № 01-12 не здійснено через те, що в приміщенні школи звільняється місце для встановлення відповідного обладнання.
2. До Договору № 01-12 було укладено одну додаткову угоду (додається до відповіді) від 2 грудня 2020 року, причина: зміна банківських реквізитів Середньої загальноосвітньої школи № 99 міста Львова. Додаткову угоду № 1 до Договору № 01-12 було опубліковано 2 грудня опубліковано в електронній системі закупівель.