-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Санітарна техніка – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44411000-4
Завершена
933 425.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 667.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 667.13 UAH
Номер:
9d5957b7a2cb4c2e8a43d110e49e1f2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-16-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.12.2020 00:00
Період моніторингу:
16.12.2020 17:19 - 13.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.12.2020 № 357
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 16.12.2020 № 357
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-10-26-011337-a 26.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання стосовно надання відповіді на вимогу щодо усунення порушень установлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору та його оприлюднення установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерної пропозиції ФОП Павлик Тарас Михайлович та ТОВ «Захід Пром Постач», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.10.2020 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Павлик Тарас Михайлович (далі – ФОП Павлик Тарас Михайлович) та товариства з обмеженою відповідальністю «Захід Пром Постач» (далі – ТОВ «Захід Пром Постач»), протокол розкриття тендерних пропозицій 12.11.2020, протоколи засідання тендерного комітету від 18.11.2020 № б/н, від 20.11.2020 № б/н та від 26.11.2020 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2020, договір від 07.12.2020 № 7/12-С (далі – Договір).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на вимогу про усунення порушення, яка оприлюднена в інформаційній системі закупівель 27.11.2020, Замовник не надав відповіді через електронну систему закупівель, чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону.
Крім цього відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
При цьому слід зазначити, що вичерпний перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 (далі – Наказ № 710).
Під час здійснення моніторингу установлено, що Замовник у пункті 3.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачив окремі формальні (несуттєві) помилки, які відсутні у переліку формальних помилок, затверджених Наказом № 710, чим порушив вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
Згідно із вимогами частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник 09.12.2020 оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу Договір, проте протягом трьох робочих днів з дня укладення Договору не оприлюднив Додаток 3, який відповідно до пункту 12.1 розділу 12 Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
30.12.2020 17:41 - 19.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2020 17:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка ознайомившись із висновком моніторингу зобов’язується вживати наступних заходів: при оголошенні наступних закупівель та затвердженні тендерної документації передбачити вичерпний перелік формальних помилок, затверджених Наказом № 710; при публікації Договору опубліковувати усі додатки до нього, а також недопускати в подальшому жодних порушень. Крім цього, з метою усунення порушень, направлено листа до Постачальника з метою розірвання договору та відповідно усунення порушень, і 31.12.2020 року Додатковою угодою № 1 розірвано Договір № 7/12-С про закупівлю Санітарної техніки.
Враховуючи вищенаведене, згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення про виконання заходів визначених Висновком за результатами моніторингу, вжиття відповідних заходів щодо усунення порушення, недопущення порушень у майбутньому та необхідність оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи (Додаткова угода про розірвання договору), що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту:
11.01.2021 18:44