-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу « Центр дитячої та юнацької творчості « Мрія » Криворізької міської ради за адресою : 50026 , вул. Салтиківська б. 29 , м. Кривий Ріг , Дніпропетровської області
Завершена
3 297 669.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 488.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 488.35 UAH
Номер:
993ba80a14064ede9f49fadf3a030b1c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-14-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2021 00:00
Період моніторингу:
14.07.2021 22:21 - 05.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
13.07.2021 № 358
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2020-10-23-005537-c 23.10.2020 Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (ЄДРПОУ 02142276) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
На порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ТОВ «ПБК Ремпроект» з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБК Ремпроект» встановлено порушення вимоги статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
--
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон №922-VIIІ), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2020-10-23-002186-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету – протокол від 23.10.2020 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.11.2020, тендерні пропозицій ТОВ "БУДІНВЕНТ", ТОВ "ПРОММОНТАЖ-М" та тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ПБК РЕМПРОЕКТ" (далі - ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ", учасник), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.11.2021, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 23.11.2021, договір від 07.12.2021 № 061-20, пояснення замовника, отримані 02.08.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник в пункті 4 розділу 3 тендерної документації зазначив, що відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додатку №1 до цієї тендерної документації. В пункті 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає надання копії договору з усіма додатками, який вказано у довідці відповідно до табл. 2. цього додатку.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК Ремпроект» встановлено наявність сканованої копії договору від 15.03.2019 № 006-19, укладеного між Комунальний заклад культури "Міська бібліотека для дорослих "Криворізької міської ради (Замовник) та ТОВ «ПБК Ремпроект» (Підрядник), предмет закупівлі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху бібліотеки – філіалу №11 за адресою: 50027, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 27а», ціна договору – 2 077 110,00 гривень.
Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/tender до договору від 15.03.2019 № 006-19, який укладений між Комунальним закладом культури "Міська бібліотека для дорослих"Криворізької міської ради (Замовник) та ТОВ «ПБК Ремпроект» (Підрядник) за результатами процедури закупівлі UA-2019-02-01-001292-c, було укладено дві додаткових угоди, що Комунальним закладом культури "Міська бібліотека для дорослих"Криворізької міської ради підтверджено шляхом опублікування в електронній системі закупівель.
Проте, учасником ТОВ «ПБК Ремпроект» для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі сканкопію договору від 15.03.2019 № 006-19 надано без додаткових угод, якими внесено зміни до істотних умов договору.
Отже, учасником ТОВ «ПБК Ремпроект» для підтвердження кваліфікаційного критерію інформація надана недостовірна.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПБК Ремпроект» не відповідає умовам пункту 4 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції має бути надана копія діючого штатного розпису учасника, що передбачено абз. 7 Додатку 1 Тендерної документації. В тендерній пропозиції ТОВ «ПБК Ремпроект» відсутній штатний розпис.
Крім того, за результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ПБК Ремпроект» (файл - Договірна ціна.PDF) встановлено не відповідність локального кошторису вимогам ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі», ДСТУ-Н Б Д.2.4.-21:2012, ДСТУ Б Д.2.2-48:2012 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи.
Так, у Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання до предмету закупівлі» замовник зазначив найменування робіт і витрат та згідно з розділом 5 «Оцінка тендерних пропозицій» єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Вартість тендерної пропозиції має бути розрахована, зокрема з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Локальним кошторисом передбачена норма С311-30-М «Перевезення сміття до 30 км»
ТОВ «ПБК Ремпроект» надано договір від 27.02.2020 № 185/1 «Про надання послуг з розміщення будівельних та промислових відходів» з ТОВ «Екоспецтранс» підтверджуючий перевезення сміття до 10 км. Тобто учасником не підтверджена наявність можливого виконання робіт з перевезенням сміття до 30 км.
Крім цього, до Локального кошторису включені матеріали, які не передбачені ресурсними нормами РН8-37-5, РН8-19-5 тощо.
На порушення припису пункту 1 частини 16 статті 29 Закону №922-VIIІ Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника ТОВ «ПБК Ремпроект» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
Натомість, між Замовником та переможцем ТОВ «ПБК Ремпроект» укладено договір від 07.12.2021 № 061-20.
Надані в ході моніторингу пояснення замовника не спростовують виявлених порушень.
Під час моніторингу 30.07.2021 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору, згідно з яким договір розірвано. Зазначене підтверджується опублікованою додатковою угодою від 28.07.2021 № 4 про розірвання договору.
Аналізом тендерних пропозицій ТОВ "БУДІНВЕНТ" та ТОВ "ПРОММОНТАЖ-М" які надали тендерні пропозиції за ціною нижче ТОВ «ПБК Ремпроект», але їх пропозиції відхилено в зв’язку з невідповідністю тендерних пропозицій до тендерної документації, не правомірності в діях Замовника не встановлено.
Період усунення порушень:
06.08.2021 12:33 - 21.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2021 12:33
Запити/Пояснення
Номер:
cd7be4b6428440079797568062c5c9c0
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
28.07.2021 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу « Центр дитячої та юнацької творчості « Мрія » Криворізької міської ради за адресою : 50026 , вул. Салтиківська б. 29 , м. Кривий Ріг , Дніпропетровської області) (UA-2020-10-23-005537-c) очікуваною вартістю 3 297 669,0 грн., яку проведено Відділом освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Замовник в пункті 4 розділу 3 тендерної документації зазначив, що відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додатку №1 до цієї тендерної документації. В пункті 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає надання копії договору з усіма додатками, який вказано у довідці відповідно до табл. 2. цього додатку.
В тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПБК Ремпроект» завантажено скановану копію договору від 15.03.2019 № 006-19, укладеного між Комунальний заклад культури "Міська бібліотека для дорослих"Криворізької міської ради (Замовник) та ТОВ «ПБК Ремпроект» (Підрядник), предмет закупівлі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху бібліотеки – філіалу №11 за адресою: 50027, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 27а», ціна договору – 2 077 110,00 гривень.
Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/tender до договору від 15.03.2019 № 006-19, який укладений між Комунальний заклад культури "Міська бібліотека для дорослих"Криворізької міської ради (Замовник) та ТОВ «ПБК Ремпроект» (Підрядник) за результатами процедури закупівлі UA-2019-02-01-001292-c, було укладено 2 дві додаткових угод, що Комунальним закладом культури "Міська бібліотека для дорослих"Криворізької міської ради підтверджено шляхом опублікування в електронній системі закупівель.
Проте, учасником-переможцем ТОВ «ПБК Ремпроект» для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі сканкопію договору від 15.03.2019 № 006-19 надано без додаткових угод, якими внесено зміни до істотних умов договору.
У складі тендерної пропозиції має бути надана копія діючого штатного розпису учасника, що передбачено абз. 7 Додатку 1 Тендерної документації. В тендерній пропозиції ТОВ «ПБК Ремпроект» відсутній штатний розпис.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації «учасник надає - копії звіту про баланс, фінансові результати Учасника за останній звітній період, фізична особа-підприємець надає копію декларації ЄП за останній звітній період.» Тобто звітній період 9 місяців 2020 року, а ТОВ «ПБК Ремпроект» надано звітність за 2019 рік.
Також просимо Вас пояснити застосування норм в Локальному кошторисі та Технічної специфікації :
пункт 3 норма РН19-1-2 «Розбирання ізоляції з мінеральної вати», робота не береться, в зв’язку з відсутністю робіт з розбирання стяжки, тобто робота не передбачена нормами, що є не дотриманням вимог ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8);
пункти 4 та 5 РН 8-2-1 «Розбирання покриттiв покрiвлi з рулонних матерiалiв в 2 шари примикань 160 м ( висотою 0,1-0,7м)» та «Розбирання покриттiв покрiвлi з рулонних матерiалiв в 2 шари примикань до стін 27,3 м п.(висотою 0,2-0,4м)», чим не дотримано вимоги п. 1.7 ДСТУ Б Д.2.2-48:2012 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. Зазначена робота передбачена ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8), та в рахована в п. 31 «Ремонт примикань з улаштуванням фартуха з оцинкованої сталі до цегляних стін і парапетів з рулонних покрівельних матеріалів с застосуванням газопламеневих пальників, висота примикання 400 мм» Локального кошторису та п. 23 Технічної документації відповідно.
Пункт 17 Локального кошторису С311-30-М «Перевезення сміття до 30 км»
ТОВ «ПБК Ремпроект» надано договір від 27.02.2020 № 185/1 «Про надання послуг з розміщення будівельних та промислових відходів» з ТОВ «Екоспецтранс» підтверджуючий перевезення сміття до 10 км. Тобто учасником не підтверджена наявність можливого виконання робітз перевезенням сміття до 30 км.
Пункт 22 Локального кошторису С1545-1 «Дюбель тарільчатий з металевим стрижнем» обраховані матеріали на суму 70799,0 грн, які не передбачені нормою РН8-37-5, що є суперечить вимогам п 4.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Вказівки щодо застосування» та ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
Пункті 25, 26 ЕН 11-11-18 «Армування стяжки дротяною сіткою» та С111-870-1 «Сітка дротяна», зазначені роботи застосовуються для підлог, а не при капітальному ремонті покрівель, що суперечить вимогам п 4.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Вказівки щодо застосування» та ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
Пункт 30 С111-1624 «ґрунтівка бітумна» норма застосована з порушенням технології так як ґрунтування поверхні буде виконано не повністю. В локальному кошторисі зазначено 0,50274кг, потрібно 1143,12 кг (14,364*,008 - норма), що суперечить вимогам п 4.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Вказівки щодо застосування» та ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
В пункти 34, 35, 37, 38, 39 локального кошторису зазначені матеріали які не передбачені нормою РН8-19-5, що суперечить вимогам п 4.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Вказівки щодо застосування» та ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
Враховуюче, що ТОВ «ПБК Ремпроект» не надав повну інформацію, яка передбачена тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ «ПБК Ремпроект» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
d7f33e84040e42a7addaf1d02fd1ad23
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
02.08.2021 14:51
Опис:
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості «Мрія» Криворізької міської ради за адресою : 50026, вул. Салтиківська б. 29, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області) (UA-2020-10-23-005537-c), зазначаємо наступне.
1. Щодо відсутності додаткових угод до аналогічного договору.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із кваліфікаційних критеріїв, які можуть бути встановлені замовником, є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так, учасником ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано копію договору від 15.03.2019 № 006-19, укладеного між Комунальним закладом культури «Міська бібліотека для дорослих» Криворізької міської ради (Замовник) та ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» (Підрядник), предмет закупівлі – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху бібліотеки – філіалу № 11 за адресою: 50027, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 27а», ціна договору – 2 077 110,00 грн.
Предмет закупівлі у вищевказаному договорі є аналогічним з предметом закупівлі, щодо проведення якої надаються ці пояснення. Крім того, учасником ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук КЗК «Міська бібліотека для дорослих» Криворізької міської ради від 04.03.2020 №41601-11, в якому зазначено про виконання генпідрядником ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» договірних зобов’язань в повному обсязі та в зазначені терміни згідно з календарним графіком.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п. 1 Розділу V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція Учасника може містити описки та формальні (несуттєві) помилки, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
Неподання додаткових угод як додатків до аналогічного договору не нівелює того факту, що учасник має досвід виконання такого аналогічного договору. Крім того, підтвердженням виконання аналогічного договору є лист-відгук, наданий учаснику контрагентом та поданий у складі тендерної пропозиції. Щодо внесення змін до істотних умов договору шляхом підписання додаткових угод, то відповідно до господарського законодавства істотними умовами договору є предмет, ціна та строк дії договору.
З листа-відгуку вбачається, що ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» виконало свої зобов’язання в повному обсязі, а тому відсутність додаткових угод не впливає на зміст тендерної пропозиції та може бути віднесено до формальних помилок і не враховуватися Замовником при вирішенні питання щодо прийняття тендерної пропозиції Учасника.
2. Щодо відсутності штатного розпису у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати копію діючого штатного розпису учасника. Такі умови пов’язані з тим, що Учасник самостійно відповідає за результати виконаних послуг та несе гарантійні зобов’язання протягом гарантійного терміну.
На виконання вказаної вимоги ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» було надано копію Додатку № 1 до Наказу № 026-к від 12.10.2020 «Розміри заробітних плати працівників ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» з 12 жовтня 2020 року», де зазначений перелік працівників, які увійшли до штатного розпису.
Тобто, ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» невірно названо документ, однак це не є суттєвою помилкою, оскільки Замовник отримав перелік працівників, які працюють у Учасника згідно штатного розпису.
Відповідно до п. 1 Розділу V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція Учасника може містити описки та формальні (несуттєві) помилки, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Слід наголосити, що в тендерній документації самим Замовником визначено, що допущення формальних помилок можливо.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що жодних порушень при проведенні закупівель по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості «Мрія» Криворізької міської ради за адресою : 50026, вул. Салтиківська б. 29, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області», за ідентифікатором UA-2020-10-23-005537-c, учасником ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» не було допущено, а Замовник визначив переможця у зв’язку із відповідністю його пропозиції, тендерній документації.
3. Щодо подання звітності за 2019 рік.
У відповідь на зауваження Держаудитслужби щодо необхідності надання звіту за 9 місяців 2020 року в якості звіту за останній звітній період, зазначаємо. Відповідно до кваліфікаційних критеріїв, зазначених у Додатку 1 до Тендерної документації, звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Обсяг доходу (виручка) за цей період має бути не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
Таким чином, учасник ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» подав у складі тендерної пропозиції звітність за 2019 рік, що відповідає вимогам Додатка 1 до Тендерної документації, а саме за останній календарний рік, що передував року, в якому ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» взяв участь у публічних закупівлях.
4. Щодо застосування норм в Локальному кошторисі та Технічній специфікації.
Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - щодо кошторисної частини проектної документації.
На виконання вищевказаних вимог Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Дніпропетровській області було проведено експертизу кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості «Мрія» Криворізької міської ради за адресою : 50026, вул. Салтиківська б. 29, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області», за результатами якої було складено експертний звіт від 18.12.2019 № 04-0863-19. Відповідно до вказаного звіту зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відтак, у Замовника відсутні будь-які сумніви щодо правильності застосування норм при складенні Локального кошторису та Технічної специфікації.
Сторони дійшли згоди розірвати договір по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу « Центр дитячої та юнацької творчості « Мрія » Криворізької міської ради за адресою : 50026 , вул. Салтиківська б. 29 , м. Кривий Ріг , Дніпропетровської області» в зв’язку з відсутністю коштів для фінансування капітального ремонту склавши додаткову угоду №4 від 28.07.2021 року до договору про надання послуг № 061-20 від 07.12.2021 року.