• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу « Центр дитячої та юнацької творчості « Мрія » Криворізької міської ради за адресою : 50026 , вул. Салтиківська б. 29 , м. Кривий Ріг , Дніпропетровської області

Завершена

3 297 669.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 488.35 UAH
Номер: 993ba80a14064ede9f49fadf3a030b1c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-14-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.07.2021 22:21 - 05.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 13.07.2021 № 358 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.07.2021 № 358 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2020-10-23-005537-c 23.10.2020 Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (ЄДРПОУ 02142276) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: На порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ТОВ «ПБК Ремпроект» з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБК Ремпроект» встановлено порушення вимоги статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: --
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон №922-VIIІ), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2020-10-23-002186-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету – протокол від 23.10.2020 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.11.2020, тендерні пропозицій ТОВ "БУДІНВЕНТ", ТОВ "ПРОММОНТАЖ-М" та тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ПБК РЕМПРОЕКТ" (далі - ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ", учасник), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.11.2021, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 23.11.2021, договір від 07.12.2021 № 061-20, пояснення замовника, отримані 02.08.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник в пункті 4 розділу 3 тендерної документації зазначив, що відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додатку №1 до цієї тендерної документації. В пункті 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає надання копії договору з усіма додатками, який вказано у довідці відповідно до табл. 2. цього додатку. Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК Ремпроект» встановлено наявність сканованої копії договору від 15.03.2019 № 006-19, укладеного між Комунальний заклад культури "Міська бібліотека для дорослих "Криворізької міської ради (Замовник) та ТОВ «ПБК Ремпроект» (Підрядник), предмет закупівлі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху бібліотеки – філіалу №11 за адресою: 50027, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 27а», ціна договору – 2 077 110,00 гривень. Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/tender до договору від 15.03.2019 № 006-19, який укладений між Комунальним закладом культури "Міська бібліотека для дорослих"Криворізької міської ради (Замовник) та ТОВ «ПБК Ремпроект» (Підрядник) за результатами процедури закупівлі UA-2019-02-01-001292-c, було укладено дві додаткових угоди, що Комунальним закладом культури "Міська бібліотека для дорослих"Криворізької міської ради підтверджено шляхом опублікування в електронній системі закупівель. Проте, учасником ТОВ «ПБК Ремпроект» для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі сканкопію договору від 15.03.2019 № 006-19 надано без додаткових угод, якими внесено зміни до істотних умов договору. Отже, учасником ТОВ «ПБК Ремпроект» для підтвердження кваліфікаційного критерію інформація надана недостовірна. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПБК Ремпроект» не відповідає умовам пункту 4 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції має бути надана копія діючого штатного розпису учасника, що передбачено абз. 7 Додатку 1 Тендерної документації. В тендерній пропозиції ТОВ «ПБК Ремпроект» відсутній штатний розпис. Крім того, за результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ПБК Ремпроект» (файл - Договірна ціна.PDF) встановлено не відповідність локального кошторису вимогам ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі», ДСТУ-Н Б Д.2.4.-21:2012, ДСТУ Б Д.2.2-48:2012 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. Так, у Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання до предмету закупівлі» замовник зазначив найменування робіт і витрат та згідно з розділом 5 «Оцінка тендерних пропозицій» єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Вартість тендерної пропозиції має бути розрахована, зокрема з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Локальним кошторисом передбачена норма С311-30-М «Перевезення сміття до 30 км» ТОВ «ПБК Ремпроект» надано договір від 27.02.2020 № 185/1 «Про надання послуг з розміщення будівельних та промислових відходів» з ТОВ «Екоспецтранс» підтверджуючий перевезення сміття до 10 км. Тобто учасником не підтверджена наявність можливого виконання робіт з перевезенням сміття до 30 км. Крім цього, до Локального кошторису включені матеріали, які не передбачені ресурсними нормами РН8-37-5, РН8-19-5 тощо. На порушення припису пункту 1 частини 16 статті 29 Закону №922-VIIІ Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника ТОВ «ПБК Ремпроект» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника. Натомість, між Замовником та переможцем ТОВ «ПБК Ремпроект» укладено договір від 07.12.2021 № 061-20. Надані в ході моніторингу пояснення замовника не спростовують виявлених порушень. Під час моніторингу 30.07.2021 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору, згідно з яким договір розірвано. Зазначене підтверджується опублікованою додатковою угодою від 28.07.2021 № 4 про розірвання договору. Аналізом тендерних пропозицій ТОВ "БУДІНВЕНТ" та ТОВ "ПРОММОНТАЖ-М" які надали тендерні пропозиції за ціною нижче ТОВ «ПБК Ремпроект», але їх пропозиції відхилено в зв’язку з невідповідністю тендерних пропозицій до тендерної документації, не правомірності в діях Замовника не встановлено.
Період усунення порушень: 06.08.2021 12:33 - 21.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.08.2021 12:33

Запити/Пояснення