• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Детектори та аналізатори (Автоматичний гематологічний аналізатор (код ДК 021:2015 – 38434570-2 – гематологічні аналізатори) (НК 024:2019 35476 - аналізатор гематологічний IVD, автоматичний))

Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.

Торги не відбулися

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Номер: c225e951d0f0458d813268d53ec30347
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-03-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 03.09.2021 14:54 - 25.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.09.2021 № 518 Одеса Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.09.2021. В.о. начальника Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби від 03.09.2021 № 518 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2020-10-23-009755-a 23.10.2020 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини сімнадцятої статті 18, частини другої статті 31 Закону, пункту 3 Порядку № 1082. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту третього частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», враховуючи, що Замовник забезпечив усунення порушення під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний центр онкології» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 23.10.2020 № 106); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Дудін Євген Альбертович (далі – ФОП Дудін), товариства з обмеженою відповідальністю «Укр Мед Сервіс» (далі – ТОВ «Укр Мед Сервіс»), фізичної особи-підприємця «САВЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ» (далі – ФОП САВЕНКО); протоколи засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерних пропозицій учасників; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 09.12.2020 № 22796; пояснення, надані Замовником 09.09.2021 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень, наданих Замовником під час проведення моніторингу, встановлено, що на порушення вимог частини сімнадцятої статті 18 Закону та пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), Замовник не розмістив в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення, зазначеного у скарзі до органу оскарження щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Дудін, підтвердження усунення порушення шляхом заповнення відповідних електронних полів. Як наслідок, вище зазначене спричинило порушення вимог пункту третього частини другої статті 32 в частині не відміни тендера електронною системою закупівель після відхилення Замовником тендерних пропозицій всіх учасників. Крім того, згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель встановлено, що Замовник розмістив в електронній системі закупівель протоколи засідання тендерного комітету з інформацією щодо відхилення тендерних пропозицій учасників ФОП Дудін, ТОВ «Укр Мед Сервіс» та ФОП САВЕНКО. При цьому, на порушення вимог частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерних пропозицій в зазначених протоколах не містить посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають.
Період усунення порушень: 10.09.2021 14:37 - 25.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2021 14:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені під час проведення моніторингу, РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №22796-р/пк-пз від 09.12.2020р., що рішення про визначення переможцем фізичної особи-підприємця Дудіна Євгена Альбертовича процедури закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 - 38430000-8 – «Детектори та аналізатори» (Автоматичний гематологічний аналізатор (код ДК 021:2015 – 38434570-2 – гематологічні аналізатори) (НК 024:2019 35476 - аналізатор гематологічний IVD, автоматичний)) ідентифікатор закупівлі №UA-2020-10-23-009755-a, скасовано Протоколом тендерного комітету від 16.12.2020р. № 106-2/2020р. який опублікований в системи закупівель на веб-порталі 16.12.2020р. Інформація щодо виконання Рішення №22796-р/пк-пз від 09.12.2020р., була опублікована 09.09.2021р. за № 18-801/01.
Дата публікації звіту: 13.09.2021 14:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 13.09.2021 15:45

Запити/Пояснення