• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)

Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)

Завершена

196 471 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 982 358.40 UAH
Номер: 045d4456908a40ce951cac9b62af3ebe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-13-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.07.2021 12:30 - 04.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.07.2021 № 228 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-10-23-009546-a 23.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bonkovska.monytoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель стосовно наявності підстав щодо внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору (ціни за одиницю товару) до умов договору укладеного за результатом відкритих торгів з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: наявності підстав щодо внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: договір поставки від 23.03.2021 № ЦЗВ-14-00521-01 (далі – Договір), повідомлення про намір укласти договір, додаткову угоду від 23.03.2021 № 1 до Договору (далі – Додаткова угода), пояснення замовника оприлюдненні в електронній системі закупівель 23.07.2021. Відповідно до умов пункту 2.3 та специфікації № 1 Договору, укладеного між філією «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю «Альянс Енерго Трейд» (далі – ТОВ «Альянс Енерго Трейд»), сторони планують поставити 8 279,00 тон дизельного палива по ціні 19 765,00 грн (без ПДВ) за тону на суму 163 643 435,00 грн, крім того ПДВ 20% – 32 726 887,00 гривень. Загальна вартість договору складає 196 361 322,00 гривень. Згідно із пунктом 2.6 Договору ціна товару, зазначена у специфікації(ях) та сума Договору переглядається (перераховується) у випадку зміни курсу іноземних валют, показників Platts, які застосовуються в Договорі у встановленому порядку. Ціна товару, зазначена у специфікації(ях), визначається при кожному наданні рознарядки за встановленою формулою. Додатковою угодою внесено зміни до Договору, зокрема, Специфікацію № 1 до Договору анульовано та включено Специфікацію № 2, відповідно до якої сторони планують поставити 8 279,00 тон дизельного палива по ціні 20 946,25 грн (без ПДВ) за тону на суму 173 414 003,75 грн, крім того ПДВ 20% – 34 682 800,75 гривень. Загальна вартість договору склала 208 096 804,50 гривень. Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору, підставою для укладання зазначеної Додаткової угоди Замовник визначив пункт 7 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику було надано письмовий запит стосовно надання детальних розрахунків ціни товару за встановленою формулою (разом із підтвердними документами), яка зазначена у специфікації № 1 (19 765,00 грн за одну тону) та у специфікації № 2 (20 946,25 грн за одну тонну) до Договору. У своєму поясненні Замовник зазначив, зокрема, що: «Перерахунок ціни проводився згідно Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п.7 ч. 4 ст. 36 (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни). Додатково повідомляємо, що між Замовником та компанією S&P Global Platts укладений генеральний договір про підписку від 10 квітня 2018 року. Відповідна інформація та текст договору розміщені в системі Prozorro за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-22-002132-a. За цим генеральним договором Замовник отримує інформацію щодо показників Platts, на підставі чого й здійснюється перерахунок ціни предмету закупівлі. При цьому інформація щодо показників Platts, яку отримує Замовник від S&P Global Platts, є конфіденційною та договором встановлено коло осіб, яким дозволяється доступ до неї. З огляду на зазначене, та враховуючи, що система Prozorro не забезпечує конфіденційність обміну інформацією між Замовником та ДАСУ, Замовник позбавлений технічної можливості надати зазначену інформацію без порушення договірних зобов’язань.» З огляду на викладене під час здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі Замовник не підтвердив та документально не обґрунтував збільшення ціни за одиницю товару, розраховану відповідно до установленої в Договорі формули, чим порушив вимоги пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону. Слід відмітити, що згідно із частиною першою статті 5 Закону основними принципами здійснення публічних закупівель є, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Крім цього, зазначаємо, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Період усунення порушень: 30.07.2021 17:05 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2021 17:05

Оскарження висновку в суді

Опис: 13.08.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 30.07.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-10-23-009546-а.
Дата публікації: 16.08.2021 16:23
Дата відкриття провадження: 18.08.2021 00:00
Номер відкриття провадження: № 640/22912/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-23-009546-a За результатами проведеного ДАСУ моніторингу публічної закупівлі за процедурою закупівлі № UA-2020-10-23-009546-a складено висновок. У висновку ДАСУ зазначається про непідтвердження та документальне необґрунтування ціни за одиницю товару, розрахованої відповідно до установленої в договорі поставки від 23.03.2021 № ЦЗВ-14-00521-01 (далі – Договір) формули, чим порушено вимоги п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Твердження органу державного фінансового контролю є такими, що не відповідають дійсним обставинам, виходячи з наступного. Згідно з п. 2.4 Договору ціна товару, обсяги закупівлі, зазначаються у специфікаціях до Договору. Специфікацією № 1 до Договору передбачається поставка дизельного палива об’ємом 8279,00 тон по ціні 19 765,00 грн за 1 тону. У відповідності до п. 2.6 Договору сторони домовились, що ціна дизельного палива, зазначена у Специфікації(ях), та сума Договору переглядається (перераховується) у випадку зміни курсу іноземних валют, показників Platts, які застосовуються в цьому Договорі, у відповідності передбаченого порядку та формули зазначеній у Договорі. Додатковою угодою № 1 від 23.03.2021 внесено зміни до Договору та погоджено специфікацію № 2, відповідно до якої передбачається поставка дизельного палива об’ємом 8279,00 тон по ціні 20 946,25 грн за 1 тону. Ця додаткова угода до Договору була укладена сторонами у відповідності до п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону та п. 2.6 Договору у зв’язку із зміною показників Platts, що у свою чергу спричинило збільшення ціни на дизельне паливо. Інформацію та показники Platts стосовно дизельного пального філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» отримує від S&P Global Platts на підставі укладеного генерального договору про підписку від 22.05.2018 № ЦЗВ-14-00118-Ц (далі – Генеральний договір). Відповідний договір знаходиться в загальному доступі, в системі Prozorro за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-22-002132-a. Розділом 1 Генерального договору встановлено, що весь доступ та використання всієї інформації, що надається Platts, на котрий здійснюється підписка згідно з умовами цього договору і кожного застосовного додатку про надання послуг. Передплатник зобов'язується використовувати інформацію, надану Platts, виключно для внутрішніх цілей здійснення комерційної діяльності передплатника, при цьому передплатник зобов'язується не надавати доступ до інформації, що надається Platts, або до будь-якої її частини, будь-якій особі (як всередині, так і поза компанією), фірмі, організації, крім тих, хто уповноважений в рамках цього договору або у відповідній програмі про надання послуг. Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 2 та ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Згідно з ч. 1 ст. 658 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Вищезазначені положення декларують загальне правило щодо наявності істотних умов у будь-якому господарському договорі та відносять до істотних умов договору саме: предмет, ціну та строк його дії тощо. Пунктом 12.10. Договору істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ч. 5 ст. 41 Закону. Відповідно до п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Відповідно до п.п. 14.1.269 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України Platts – міжнародна, глобальна уніфікована система інформаційного моніторингу за динамікою ринку та ціноутворенням у галузі добувної та паливно-енергетичної промисловості. За даними офіційної інтеренет-сторінки https://www.spglobal.com/platts/en Platts спеціалізується на публікації цінових котирувань на нафту, нафтопродукти, природний газ, продукти нафтохімії і промислові метали. Показники Platts – індекси, що офіційно визначені світовим інформаційним агентством Platts та є базою для використання суб’єктами господарської діяльності (п.п. 14.1.270 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України). Законом дозволяється змінювати ціну за одиницю товару за наявності обґрунтованих підстав, у тому числі у випадку зміни індексів Platts. Порядок зміни ціни встановлено у Договорі. Зміна ціни за одиницю товару проводиться шляхом внесення змін до Договору за формулою, передбаченою у п. 2.6 Договору. Відповідно до ч. 1 ст. 653 Цивільного кодексу України у разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо. Отже, розрахунок ціни за одиницю товару здійснюється за чітко зафіксованою у договорі формулою, в якій закладені відповідні показники, що надаються організаціями Platts. Тому будь-які коливання ринкової кон’юнктури, які відображаються у біржових котируваннях або показниках, Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, прямо впливають на ціну товару, зокрема пального. Формула розрахунку вартості товару та практичні рекомендації щодо її застосування були закріплені та поширені інформаційним листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.01.2020 № 3304-04/698-06. У листі роз’яснено порядок внесення формули до договорів та задано орієнтири щодо розрахунку ціни на нафтопродукти та пальне. Виходячи із вищевикладеного, філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» дотримано принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону та вимоги стосовно зміни істотних умов Договору із обґрунтуванням збільшення ціни та посиланням на норми Закону.
Дата публікації звіту: 05.08.2021 15:13

Запити/Пояснення

Номер: 8f79790df77d43c8ac2ab309c35557b8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-10-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.06.2021 16:18 - 06.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.06.2021 № 180 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-10-23-009546-a 23.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання стосовно надання відповіді на роз'яснення щодо тендерної документації установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОРУМ», ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА», ПП ОККО КОНТРАКТ» та ПАТ «Укртатнафта» своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.01.2021, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 10.11.2020, від 13.11.2020, від 18.11.2020, від 20.11.2020, від 29.11.2020 та від 03.12.2020 відповіді Замовника від 13.11.2020, 18.11.2020, 20.11.2020, від 25.11.2020, від 02.12.2020 та від 08.12.2020, вимоги щодо усунення порушень від 04.11.2020 та від 11.11.2020, рішення Замовника від 10.11.2020 та від 13.11.2020; реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ТД СОКАР УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» (далі – ТОВ «ТОРУМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» (далі – ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД»), приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» (далі – ПП ОККО КОНТРАКТ») та приватного акціонерного товариства «Укртатнафта» (далі – ПАТ «Укртатнафта»), протокол засідання тендерного комітету від 02.03.2021 № 63/21, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021, договір поставки від 23.03.2021 № ЦЗВ-14-00521-01 (далі - договір), пояснення Замовника надані 23.06.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 04.11.2020, Замовник оприлюднив роз’яснення 10.11.2020, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
Період усунення порушень: 07.07.2021 17:43 - 22.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2021 17:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-23-009546-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 07 липня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Дизельного палива (09130000-9 – Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-10-23-009546-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення частини першої статті 24 Закону. Відповідно до частини першої статті 24 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 24 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. В зв’язку з складною структурою АТ «Укрзалізниця», процедуру одержання відповіді на вимогу учасника та відсутності кворуму тендерного комітету Замовника, на запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата публікації звіту: 14.07.2021 16:33

Запити/Пояснення