• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Дмухайлівської ЗОШ за адресою: 51115 с. Дмухайлівка, вул.Пушкіна ,1, Магдалинівського району, Дніпропетровської області

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 1 314 робочих днів

286 704.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 433.52 UAH
Номер: 1861d097cfc64de5bf211478ad58f05d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-15-000157
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.05.2022 18:01 - 28.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.05.2022 № 143 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2022 № 143 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2020-10-21-007655-a 21.10.2020 СЕКТОР ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (код ЄДРПОУ 02142454) Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни процедури закупівлі у зв’язку з перевищенням строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СЕКТОРУ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі Замовник) на 2020 рік, у тому числі UA-P-2020-10-21-007453-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.11.2020 № 19-Г-11, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.12.2020 № 23481-р/пк-пз. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішенні від 18.12.2020 № 23481-р/пк-пз не проводився. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що умовами пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено норми пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Моніторингом установлено, що пропозиції учасників ТОВ ВЕТО та ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ" були відхилені на етапі розгляду. Рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 19.11.2020 № 19-Г-11) переможцем процедури закупівлі визначено ПП "ЛЕВІТ-СПЕЦМОНТАЖ". Учасником ПП "ОХОРОНА-004" (далі Заявник) подано скаргу до органу оскарження щодо визначення переможця процедури закупівлі, рішенням колегії АМКУ від 18.12.2020 № 23481-р/пк-пз Заявнику у задоволенні скарги відмовлено. 27.11.2020 Замовником рішення про розгляд тендерної пропозиції ПП "ЛЕВІТ-СПЕЦМОНТАЖ" скасоване, наступна тендерна пропозиція у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені статтею 10 Закону не розглядалась. Відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Станом на дату початку моніторингу статус процедури перебував у стадії «кваліфікація переможця», термін розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ОХОРОНА-004" сплив 04.12.2020, чим порушено вимоги частини 10 статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 26.05.2022 17:08 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2022 17:08

Запити/Пояснення