• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (інженерні системи та санація) будівлі гуртожитку Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 2-К

Закупівлю згідно ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та згідно коду за ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (капітальний ремонт (інженерні системи та санація) будівлі гуртожитку Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 2-К) на 2020-2022 роки.

Завершена

64 788 653.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 323 943.27 UAH
Номер: 6d87bfbb6d444562a28a6114cc076303
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-11-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.02.2021 11:08 - 06.03.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.02.2021 № 113 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 10.02.2021 № 113 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-10-20-009489-a 20.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, katiii_kati@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02.03.2021. Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ», товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ», протоколи засідання тендерного комітету Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського (далі – Замовник) від 16.12.2020 № 48, від 22.12.2020 № 49, повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2020, договір від 26.01.2021 № 3-01/21-3, пояснення Замовника від 22.02.2021 року.
Період усунення порушень: 03.03.2021 16:40 - 10.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.03.2021 16:40

Запити/Пояснення

Номер: bff30889454d4bf4ac60b23716d1b56e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-23-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.11.2020 13:36 - 15.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2020 № 225 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 20.11.2020 № 225 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2020-10-20-009489-a 20.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема статтею 32 Закону № 922-VIII, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14.12.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 20.10.2020 № 30 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.11.2020, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ІНВЕСТПРОЕКТ», протоколи засідання тендерного комітету Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського від 13.11.2020 № 42, від 19.11.2020 № 43 та № 44, від 24.11.2020 № 45, від 30.11.2020 № 47. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 19.11.2020 № 44 переможцем торгів обрано товариство з обмеженою відповідальністю «БУД ІНВЕСТПРОЕКТ». При цьому за інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником здійснено повторний розгляд вказаної тендерної пропозиції та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 24.11.2020 № 45 відхилено. Перевіркою підстав для відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ІНВЕСТПРОЕКТ» порушень не встановлено. Однак, Законом № 922-VIII не передбачено повторний розгляд тендерних пропозицій, оскільки вищевказане суперечить вимогам статті 29 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 16.12.2020 12:54 - 01.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2020 12:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення про неможливість усунення порушення, виявлені під час перевірки від 20.11.2020 року Державної аудиторською службою України.
Дата публікації звіту: 21.12.2020 18:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Ні
Опис: порушення не усунуто
Дата публікації: 28.01.2021 17:20