• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція частини головного лікувального корпусу під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районної ради по вул. Гоголя, 172 в м. Миргород, Полтавської області»

Тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою. У разі наявності в тендерній пропозиції документів, викладених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову цих документів або витягів з таких документів, якщо в таких документах інформація надана частково українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації.

Завершена

46 395 209.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 231 976.05 UAH
Номер: abf3c81cf1ae4c89b0d53455650fa002
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-20-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.01.2021 17:44 - 11.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.01.2021 № 18 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 № 18 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-10-20-008158-a 20.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, somova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СКМ Монтаж» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП «Трансінтербуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.10.2020 № 122, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «Трансінтербуд» (далі – ПП «Трансінтербуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «СКМ Монтаж» (далі – ТОВ «СКМ Монтаж»), протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції учасника від 09.11.2020 № 132 та від 10.11.2020 № 133, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2020, договір підряду від 23.11.2020 № 03-20/125, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.01.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до додатку 2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник установив вимогу про надання учасниками, зокрема, довідки на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною формою. Якщо учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати копію договору оренди, яка має бути завірена мокрою печаткою та підписом орендодавця (надавача послуг) та учасником, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт. Відповідно до підпункту 4.4. пункту 4 розділу І тендерної документації термін виконання робіт становить до 1 грудня 2022 року за умови здійснення фінансування в повному обсязі. Учасник ТОВ «СКМ Монтаж» у складі тендерної пропозиції надав договір позички транспортного засобу від 10.07.2020 № б/н, який підтверджує право використання вантажного автомобілю FORD TRANSIT (реєстраційний номер АА6494XC), зазначеного в довідці про наявність матеріально-технічної бази від 03.11.2020 № 53. Відповідно до п.2.4 вищезазначеного договору строк, на який майно надається у позичку, становить 1 (один) календарний рік з моменту підписання договору. Крім того, умовами договору не передбачена можливість пролонгації терміну його дії. Таким чином, учасник ТОВ «СКМ Монтаж» не підтвердив право використання вантажного автомобілю FORD TRANSIT (реєстраційний номер АА6494XC) на весь термін виконання робіт, чим не дотримався вимоги додатку 2 тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СКМ Монтаж» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір підряду від 23.11.2020 № 03-20/125.
Період усунення порушень: 12.02.2021 15:10 - 27.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2021 15:10

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовну заяву подано до суду 26.02.2021р. у межах строків передбачених ч.10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації: 26.02.2021 14:54

Запити/Пояснення