• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля

Мова, якою подаються пропозиції - українська.

Торги відмінено

596 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 960.00 UAH
Номер: e4979531ca244b5480cec3151c27557e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-29-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 29.01.2021 15:55 - 20.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.01.2021 № 27 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.01.2021 № 27. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-19-006393-b, 19.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання рішення Антимонопольного комітету України встановлено порушення частини 22 статті 18 Закону. За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо: усунення порушення частини 22 статті 18 Закону шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, виконання рішення Антимонопольного комітету України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Боринського професійного ліцею народних промислів і ремесел (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-10-19-003784-b), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету; протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2020 № 23388-р/пк-пз. Моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Моніторингом питання виконання рішення Антимонопольного комітету України встановлено, що постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за скаргою ТзОВ «ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП» винесено рішення від 17.12.2020 № 23388-р/пк-пз, яким зобов’язано Боринський професійний ліцей народних промислів і ремесел скасувати рішення про визначення ТзОВ «ЗАХІДВУГЛЕЗБУТ» переможцем торгів. Згідно частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Водночас, під час здійснення моніторингу закупівлі, Замовником 29.01.2021 оприлюднено протокол засідання тендерного комітету, яким на вимогу постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України та у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів відмінено процедуру закупівлі. Таким чином, на порушення частини 22 статті 18 Закону Замовником рішення органу оскарження – постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України виконано з порушенням встановленого Законом терміну.
Період усунення порушень: 02.02.2021 15:01 - 17.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.02.2021 15:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що замовником виконано рішення постійно діючої колегії, та скасовано рішення про вибір учасника переможцем. Також, замовником відмінено зазначену процедуру закупівлі.
Дата публікації звіту: 10.02.2021 14:42