• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт укосів віконних прорізів приміщень навчального корпусу номер 8 Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка за адресою м. Дрогобич, вул. Лесі Українки 46; ДК 021:2015: 45453000 - 7 - Капітальний ремонт і реставрація; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.

Завершена

292 647.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 463.23 UAH
Номер: 4396db746be141eaae8b7254ca33effd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-19-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.11.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.11.2020 16:17 - 11.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.11.2020 № 220 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.11.2020 № 220. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-16-006394-a, 16.10.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу правильності визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 1 статті 25 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-10-16-013944-c); оголошення про проведення закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.10.2020 (протокол №90); протокол розкриття тедерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД»; протокол засідання тендерного комітету від 05.11.2020 №114; повідомлення про намір укласти договір; договір від 17.11.2020 № 235. Відповідно до вимог частини 1 статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт на умовах, визначених тендерною документацією. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником, при проведенні закупівлі робіт, в оголошенні про проведення процедури закупівлі та у тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій (електронна банківська гарантія) у розмірі 2 900 грн, що перевищує встановлений частиною 1 статті 25 Закону розмір (розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,99 відсотка від очікуваної вартості закупівлі 292 647,60 грн). Отже, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK1-5_2 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт) – підтвердилась. Моніторингом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів за досліджуваною процедурою закупівлі не вказано інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а на порушення пункту 9 частини 2 статті 21 Закону у вказаному оголошенні відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (при встановленні вимоги про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії в сумі 2 900 грн). Проведеним моніторингом також встановлено, що на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Крім цього встановлено неузгодженість умов тендерної документації Замовника в частині терміну дії тендерних пропозицій. Так, відповідно до пункту 7 частини 3.2 розділу ІІІ тендерної документації тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом строку 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, однак у Додатку 1 (форма «Тендерна пропозиція») зазначено про погодження учасниками дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. При здійсненні Замовником закупівлі робіт до проєкту договору, що міститься в тендерній документації (Додаток 5) та укладеного за результатами тендеру договору від 17.11.2020 № 235 включено умову щодо зміни істотних умов договору (п.12.5), яка стосується закупівлі лише товару, а саме вказано про можливість збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 24.11.2020 08:08 - 09.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.11.2020 08:08

Запити/Пояснення