• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція Стебницької гімназії №6 імені Героїв АТО Дрогобицької міської ради, що знаходиться за адресою: м.Стебник, вул.Грушевського,10А Львівської області» (Коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)

Додаткова інформація надана в Оголошенні про проведення відкритих торгів

Завершена

6 235 250.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 176.25 UAH
Номер: 536178fc61bf4f908ec5eb387af0e6ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-21-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 22.01.2021 08:06 - 13.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.01.2021 № 15 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.01.2021 № 15. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-16-010857-c, 16.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю , відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Стебницької гімназії №6 імені Героїв АТО (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-10-16-012763-с), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.10.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеденою відповідальністю «Грейнпласт-Фасад» (далі – ТОВ «Грейнпласт-Фасад»), протокол засідання тендерного комітету №22 від 04.11.2020, повідомлення про намір укласти договір, договір №1-Р від 19.11.2020 ; додаткова угода №1 від 30.12.2020. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом. Згідно пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Однак, на порушення пункту 3 Наказу Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи при публікації змін до договору №1-Р від 19.11.2020, а саме додаткової угоди №1 від 30.12.2020. Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівель під час укладання договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі наявності) на провадження певного виду господарської діяльності у разі, якщо про це було зазначено у тендерній документації Замовника. Відповідно до пп.2 пункту 3.4 Розділу 6 тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. Отже, на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «Грейнпласт-Фасад», який не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру, як зазначено у тендерній документації Замовника, та уклав з вказаним переможцем договір від 19.11.2020 №1-Р на суму 5 700 002,40 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 27.01.2021 08:49 - 11.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2021 08:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені Вами порушення було усунено, а також надано аргументовані заперечення щодо висновку.
Дата публікації звіту: 01.02.2021 14:19