• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Генератори (Газопоршнева електростанція 800 КВт)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-06-003055-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Газопоршнева електростанція 800 КВт». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

53 232 222.22 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 532 322.22 UAH
Номер: 4b7216c2e9164df3a8d112539913f5cb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-26-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.03.2021 14:11 - 17.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.03.2021 № 87 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-10-16-003029-b 16.10.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Артмакс 2010», ТОВ «Газенергобуд», ТОВ «НК-Електроніка», ТОВ «Інноваційні технології ЛТД», EccentriCITY INVEST s.r.o., ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», ТОВ «МАДЕК», ТОВ «ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП», ТОВ «НКМ ГРУП», ТОВ «Торгово-промислова група «Український енергосоюз», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.11.2020 № 1001/20/203-зм-1, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Артмакс 2010» (далі – ТОВ «Артмакс 2010»), товариства з обмеженою відповідальністю «Газенергобуд» (далі – ТОВ «Газенергобуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «НК-Електроніка» (далі – ТОВ «НК-Електроніка»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інноваційні технології ЛТД» (далі – ТОВ «Інноваційні технології ЛТД»), EccentriCITY INVEST s.r.o., товариства з обмеженою відповідальністю «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО»), товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «МАДЕК» (далі – ТОВ «МАДЕК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП» (далі ТОВ «ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «НКМ ГРУП» (далі - ТОВ «НКМ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова група «Український енергосоюз» (далі – ТОВ «Торгово-промислова група «Український енергосоюз»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.02.2021 № 1001/20/203-р-3, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 15.03.2021 № 2103000043, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.01.2021 № 621-р/пк-пз, від 18.01.2021 № 844-р/пк-пз, від 11.02.2021 № 2480-р/пк-пз. пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.04.2021. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 7 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій документів, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми (сканкопія з оригіналу) чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (сканкопія/-ій з оригіналу документу/-ів або сканкопія з оригіналу витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них), якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-10-16-003029-b очікувана вартість предмету закупівлі становить 53 232 222,22 грн без ПДВ. Учасник ТОВ «Дарекс-Енерго» у складі тендерної пропозиції надав наказ від 11.06.2015 № 6 про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого, як посадову особу, відповідальну за запобігання корупції та антикорупційну програму Товариства. Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи» від 02.03.2017 № 75, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи, згідно додатку 1. Також установлено, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», затверджують свої антикорупц ій н і п рог рами н а основі Типової антикорупційної програми. Так, у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що в обов’язковому порядку антикорупційна програми затверджується керівниками, зокрема, юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому, учасник ТОВ «Дарекс-Енерго» у складі тендерної пропозиції надав документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми, положення якої, не приведено у відповідність до вимог рішення Національного агентства з питань запобігання корупції «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи» від 02.03.2017 № 75, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи, згідно додатку 1, оскільки, надана антикорупційна програма не містить ряду положень щодо: періодичної оцінки ризиків у діяльності Товариства; створення комісії з оцінки корупційних ризиків, порядку її діяльності та складу; детального порядку надання працівникам роз’яснень та консультацій Уповноваженим та інші, чим не дотримав вимог пункту 7 розділу І додатку № 2 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» за наявністю підстав, встановлених пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, визнав його переможцем торгів та уклав з ним договір від 15.03.2021 № 2103000043.
Період усунення порушень: 09.04.2021 16:18 - 24.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2021 16:18

Оскарження висновку в суді

Опис: Адміністративний позов
Дата публікації: 22.04.2021 11:08

Запити/Пояснення