• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Криогенний циліндр, тип: DPW-480/1.6 виробництва компанії Ningbo Mingxin Chemical Machinery Co., Ltd (Китай)

Торги відмінено

300 600.00 UAH з ПДВ
Номер: 4f8e94be0e884952b97e5bcc76939a97
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-23-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 23.09.2021 17:15 - 19.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.09.2021 № 414 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.09.2021 №414 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2020-10-16-006324-c 16.10.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 99) 301-99-91, polinasinko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, визначених частиною восьмою статті 40 Закону щодо відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Медичний клінічний центр інфекційних хвороб та дерматології імені З.Й.Красовицького» (далі – Замовник), обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2020, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.09.2021 року. За результатами моніторингу установлено, що Замовник 16 жовтня 2020 р. оприлюднив повідомлення про намір укласти договір на придбання криогенного циліндру, тип: DPW-480/1.6 виробництва компанії Ningbo Mingxin Chemical Machinery Co., Ltd (Китай) з товариством з обмеженою відповідальністю «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ») на суму 300 600,00 грн, проте станом на дату початку моніторингу (23 вересня 2021 року) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення Замовника щодо цієї закупівлі. Згідно пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель від 27.09.2021, у рамках переговорної процедури закупівлі за предметом: «Криогенний циліндр, тип: DPW-480/1.6 виробництва компанії Ningbo Mingxin Chemical Machinery Co., Ltd (Китай)» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-16-006324-c) договір про закупівлю товару з ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» не укладався. Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону не відмінено переговорну процедуру закупівлі у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-18), підтверджено.
Період усунення порушень: 27.09.2021 14:32 - 12.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2021 14:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень а саме скасовано переговорну процедуру закупівлі за предметом: «Криогенний циліндр, тип: DPW-480/1.6 виробництва компанії Ningbo Mingxin Chemical Machinery Co., Ltd (Китай)» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-16-006324-c) на суму 300 600,00 грн.
Дата публікації звіту: 28.09.2021 14:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
Опис: .
Дата публікації: 11.10.2021 08:24

Запити/Пояснення