• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Олива вісьова "З" для Одеського регіону Код ДК 021:2015 - 09210000-4 Мастильні засоби

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (більш детальна інформація зазначена в тендерній документації).

Завершена

1 608 750.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 043.75 UAH
Номер: 1c3bd14047ab4c80a1c98b7ebe89e71c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-01-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 01.12.2020 20:51 - 23.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.12.2020 №260 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.12.2020 № 260 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 37 UA-2020-10-16-001864-b 16.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 15.08.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.10.2020 № 2131, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство Агрінол», (далі – ТОВ «НВП Агрінол»), вимогу про усунення невідповідностей від 10.11.2020 року, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.11.2020 № 2262, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2020 року, договір поставки від 24.11.2020 № ОД/НХ-20-633-НЮ, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 24.11.2020 року. Моніторингом питання, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до форми річного плану закупівель на 2020 рік розмір бюджетного призначення або очікувана вартість предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 09210000-4 – Мастильні засоби, яка запланована на жовтень 2020 року (зміни №26 протокол ТМР(0) від 06.10.2020 № 2076) складали 1 930 500,00 гривень. Проте, на порушення вимог абзацу третього частини першої статті 4 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів та в електронній системі закупівель Prozorro Замовником визначено очікувану вартість закупівлі 1 608 750,00 гривень, яка відрізняється від очікуваної вартості, зазначеної у річному плані закупівель Замовника на суму 321 450,00 гривень.
Період усунення порушень: 23.12.2020 11:08 - 13.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2020 11:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок моніторингу пояснюю наступне: Відповідно до форми річного плану закупівель на 2020 рік розмір бюджетного призначення або очікувана вартість предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 09210000-4 – Мастильні засоби, яка запланована на жовтень 2020 року (зміни №26 протокол ТМР(0) від 06.10.2020 № 2076) складали 1 930 500,00 грн. з ПДВ Згідно вимог абзацу третього частини першої статті 4 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів та в електронній системі закупівель Prozorro Замовником визначено очікувану вартість закупівлі 1 608 750,00 грн. без ПДВ. З урахуванням ПДВ очікувана вартість закупівлі становить 1 930 500,00 грн. З огляду на вищезазначене вважаємо, що Замовником не допущено порушень вимог абзацу третього частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 29.12.2020 13:01