-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт навчального корпусу № 6 (заміна віконних блоків на металопластикові та алюмінієві конструкції) за адресою: вул. Фізкультури, 1 в м. Києві ( ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва; ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи тендерної пропозиції можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою
Торги не відбулися
4 380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 900.00 UAH
Номер:
9c2ade6176bf42228d573b28bcc732d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-23-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2020 00:00
Період моніторингу:
23.11.2020 13:38 - 15.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2020 № 225
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-15-011020-c 15.10.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 22.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення недоліків у подальшій роботі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету 15.10.2020 б/н зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «РЕМБУД КОМ», ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАГІСТРАЛЬ», ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 09.11.2020 б/н, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.11.2020 та 23.11.2020 б/н.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимогу п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII.
Згідно з вимогами п. 2 ч. 1 ст. 32, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
27.11.2020 10:28 - 12.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2020 10:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення
Відповідно до п.8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Проект договору підряду на проведення Капітального ремонту навчального корпусу № 6 (заміна віконних блоків на металопластикові та алюмінієві конструкції) за адресою: вул. Фізкультури, 1 в м. Києві міститься у Додатку 5 до Тендерної документації.
Розділ 9 вказаного проекту договору передбачає порядок зміни умов договору та розірвання договору.
З огляду на викладене, замовником не порушено в цій частині порядок складання тендерної документації.
Разом з тим, та обставина, що проект договору не містить положень частини 5 статті 41 Закону щодо випадків зміни істотних умов договору, не вказує на відсутність в проекті договору інформації про порядок змін його умов.
Разом з тим, замовник обов’язково врахує зауваження Північного офісу Держаудитслужби у подальшому при підготовці тендерних документацій
Дата публікації звіту:
04.12.2020 13:52