• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фронтальний навантажувач

Завершена

1 410 336.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 051.68 UAH
Номер: 2763505ede974fa28072d3d65277e0ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-25-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 25.11.2020 11:29 - 17.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.11.2020 № 75 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 25.11.2020 № 75 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-10-15-004126-с 15.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення пункту 3 частини 1 статті 31 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасність надання інформації на вимогу про усунення порушення UA-2020-10-15-004126-c.a1, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України,та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) КП "Шляхово-експлуатаційного підприємства" Рубіжанської міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету згідно протоколу від 21.10.2020 № 17, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ТД "АЛЬФАТЕКС" (далі-ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС"), вимогу про усунення порушення від учасника ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС" (UA-2020-10-15-004126-c.a1), відповідь на вимогу про усунення порушення, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.11.2020 № 13. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у підпункті 5.5 пункту 5 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" зазначено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922 відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронні системі закупівель 04.11.2020. Документи переможця ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС" завантажено 18.11.2020 тобто з порушенням десятиденного терміну, чим порушено вимоги частини 6 статті 17 Закону № 922. Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС"; та уклав з ним договір про закупівлю від 23.11.2020 № 13.
Період усунення порушень: 30.11.2020 10:32 - 15.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.11.2020 10:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне підприємство» Рубіжанської міської ради (далі – замовник) уважно розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу закупівлі від 30.11.2020, який розпочатий УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25.11.2020 Наказом № 75 щодо закупівлі товару: Фронтальний навантажувач (ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі) (UA-2020-10-15-004126-с), повідомляємо наступне. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель викладених у висновку УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 30.11.2020 з метою усунення визначеного у висновку порушення замовник відповідно до умов п.10.2 договору від 23.11.2020 №13 з вимогою щодо розірвання зазначеного договору з товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатекс» (далі – ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС) за згодою сторін. Відтак повідомляємо, що замовником вчинено заходи щодо усунення порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону № 922, шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Укладена додаткова угода до договору від 23.11.2020 №13 буде оприлюднена згідно з ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» на сайті Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту: 03.12.2020 09:54