-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Тендерні пропозиції викладаються українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленого пунктом 10 частини першої цієї статті, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Торги відмінено
560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Номер:
2d90e487f96e490d8f9dc5860cc342b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-12-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2020 00:00
Період моніторингу:
12.11.2020 18:36 - 04.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2020 № 60
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 12.11.2020 № 60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-10-12-005563-c, 12.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення процедури закупівлі вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої та пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу 1 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону, а також незабезпечення замовником дій, передбачених пунктом 7 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів, передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель сектору освіти Зіньківської районної державної адміністрації (далі – замовник) на 2020 рік; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.09.2020 № 25; тендерні пропозиції учасників; вимоги про усунення порушень ФОП Яммін С.О. від 02.11.2020 № UA-2020-10-12-005563-c.b1, від 06.11.2020 № UA-2020-10-12-005563-c.c2 та відповідь замовника від 09.11.2020; протокольні рішення уповноваженої особи; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині наявності інформації, яка не передбачена законодавством.
Встановлено, що замовник у тендерній документації (абзац 2 пункт 2 розділу ІІI тендерної документації) вказав «…Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.».
Натомість, що нормами абзацу 2 частини другої статті 24 Закону передбачено «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Участь у процедурі закупівлі прийняли три учасники: ФОП Яммін Світлана Олександрівна (остаточна пропозиція 511 100,00 грн.); ФОП Мазепа Олексій Анатолійович (остаточна пропозиція 551 807,00 грн.); ФОП Слива Михайло Валерійович (остаточна пропозиція 556 100,00 грн.).
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Слід вказати, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації замовника зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Так, замовник пунктом 2 додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» до тендерної документації вимагає від учасника надання документації, яка підтверджує якість (відповідність), а саме учасник повинен надати розгорнуту порівняльну таблицю відповідності обладнання, яке пропонується учасником, технічним та кількісним вимогам замовника та надати детальний технічний опис товару, що пропонується.
Учасник ФОП Мазепа О.А. надав порівняльну таблицю характеристик товару №133 від 27.10.2020, де учасник зазначив порівняння характеристик предмету закупівлі замовника та пропонованого ним товару. Під час аналізу вищевказаної таблиці, встановлено, що технічні характеристики понад 10 товарів, запропонованих учасником не відповідають технічним характеристикам, встановлених у тендерній документації замовника, зокрема:
1. п.2. Пароконвенктомат – в технічних характеристиках, визначених в тендерній документації вказана потужність 15,8 кВт; натомість, у тендерній пропозиції учасника потужність 14 кВт;
2. п.3. Сковорода електрична – в технічних характеристиках, визначених в тендерній документації вказаний об’єм чаші 40 л; натомість, у тендерній пропозиції учасника об’єм чаші 30 л;
3. п.6. Подрівлювач овочів (овочерізка) + комплект насадок – в технічних характеристиках, визначених в тендерній документації вказана продуктивність: від 150 до 350 кг/год, оберти диска: не менше 300 об/хв.; натомість, у тендерній пропозиції учасника вказана продуктивність: 100 кг/год, а оберти диска: не вказано;
4. п.7.5. Стіл для мучних виробів – в технічних характеристиках, визначених в тендерній документації вказана поверхня - масив дерева (ясен, дуб); натомість, у тендерній пропозиції учасника вказана поверхня – фанера;
5. п.7.6. Стелаж для сушки посуду – в технічних характеристиках, визначених в тендерній документації вказане навантаження на полицю до 60 кг додаткові характеристики застосовуваних матеріалів: труба квадратного перетину не менше 30х30 мм (каркаси), підсилювальна траверса з оцинкованої сталі, пвх-заглушка труби, регулювальна нога пвх (регулювання висоти опор металоконструкцій до 40 мм). з сталі aisi 304; натомість, у тендерній пропозиції учасника дана інформація відсутня.
Отже, характеристики, запропоновані учасником ФОП Мазепа О.А. у тендерної пропозиції не відповідають характеристикам замовника, вказаним у тендерній документації.
Натомість, замовником визнано переможцем вказаного учасника, про що свідчить протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.11.2020 № 40.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція переможця не відповідала вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, що не забезпечено замовником.
Пропозиція з найнижчою ціновою пропозицією ФОП Яммін Світлана Олександрівна відхилена замовником, про що свідчить протокол уповноваженої особи від 02.11.2020 № 39.
Так, замовник спираючись на норми абзацу 1 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, відхилив вказаного учасника зазначаючи про невідповідність кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, установленим статтями 16, 17 Закону в частині відсутності окремих реквізитів у договорах оренди автомобіля та щодо сервісу технологічного обладнання.
Відхилення по вказаній підставі здійснено безпідставно в супереч абзацу 1 пункту 1 частини першої статті 31 Закону з огляду на те, що подання таких документів не передбачалось тендерною документацією (пункт 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16, 17 Закону» Розділу III тендерної документації).
В ході аналізу тендерної пропозиції відхиленого учасника також становлено наступне.
Учасник ФОП Яммін Світлана Олександрівна надав таблицю відповідності запропонованого товару №120/26 від 26.10.2020, де учасник зазначив порівняння характеристик предмету закупівлі замовника та пропонованого ним товару. Під час аналізу вищевказаної таблиці, встановлено, що технічні характеристики двох товарів, запропонованих учасником не відповідають технічним характеристикам, встановлених у тендерній документації предмету закупівлі замовника, а саме:
1. п.1. Плита електрична – в технічних характеристиках, зазначених у тендерній документації вказана ширина не більше 800 мм; натомість, у тендерній пропозиції учасника вказана ширина 900 мм;
2. п.4. Тістоміс – в технічних характеристиках, зазначених у тендерній документації вказана потужність 0,75 кВт, ширина 750 мм, довжина до 800 мм, висота до 450 мм; натомість, у тендерній пропозиції учасника вказана потужність 1,1 кВт, ширина 425 мм, довжина 735 мм, висота 805 мм.
Отже, характеристики, запропоновані учасником ФОП Яммін Світланою Олександрівною у тендерної пропозиції не відповідають характеристикам замовника, вказаним у тендерній документації.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція учасника не відповідала вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, що не забезпечено замовником.
Окрім зазначеного вище виявлено, що тендерною документацією замовника (пункт 2 Додатку № 2 до тендерної документації) встановлено вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону.
При цьому, переможцем не оприлюднено в електронній системі закупівель у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
З огляду на вказане, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Окремо щодо тендерних пропозицій учасників ФОП Яммін Світлана Олександрівна та ФОП Слива Михайло Валерійович необхідно вказати наступне.
У паспорті ФОП Яммін Світлана Олександрівна, який наявний в тендерній пропозиції значиться син Слива Михайло Валерійович.
Особою із зазначеним іменем також прийнято участь у процедурі закупівлі.
Крім того, тендерні пропозиції учасників ФОП Яммін Світлана Олександрівна та ФОП Слива Михайло Валерійович свідчать про спільну адресу - 69124, м. Запоріжжя, вулиця Курузова буд. 5, кв.98.
Нормами пункту 7 частини першої статті 17 Закону визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Вказане не забезпечено замовником, що не відповідає пункту 7 частини першої статті 17 Закону.
Окремо слід вказати, що в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону, що не забезпечено замовником станом на дату завершення моніторингу.
Період усунення порушень:
04.12.2020 21:02 - 19.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2020 21:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно моніторингу до закупівлі ДК 021:2015:39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування (UA-2020-10-12-005563-c) та зобов'язань щодо усунення порушень закупівлю відмінено.
Дата публікації звіту:
10.12.2020 10:50