• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах; 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015

Всі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою, а також у разі необхідності можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текс, викладений українською мовою.

Завершена

85 759 025.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 87.19 UAH
Номер: 1f90a476cd6242c894b2e238b7db001c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-27-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 27.08.2021 15:57 - 18.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Одеса 27 .08.2021 № 486 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-10-12-004278-b. 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, kherson.zakupivli@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині повноти оприлюднення інформації при складанні форм документів встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19, пункту 3 частини другої статті 21 та пункту 3 частини другої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «БАЗІСТОРГ» по лотам 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договорів про закупівлю з ТОВ «БАЗІСТОРГ» від 03.02.2021 №7 (лот 1), від 23.02.2021 №14 (лот 2), від 23.02.2021 №15 (лот 3), від 23.02.2021 №16 (лот 4), від 23.02.2021 №17 (лот 5), від 23.02.2021 №18 (лот 6), від 23.02.2021 №19 (лот 7), від 23.02.2021 №20 (лот 8), від 23.02.2021 №21 (лот 9), від 23.02.2021 №22 (лот 10), від 03.02.2021 №8 (лот 11), від 23.02.2021 №23 (лот 12), від 23.02.2021 №24 (лот 13), від 23.02.2021 №25 (лот 14), від 23.02.2021 №26 (лот 15), від 23.02.2021 №27 (лот 16), від 23.02.2021 №28 (лот 17), від 23.02.2021 №29 (лот 18), від 23.02.2021 №30 (лот 19), від 23.02.2021 №31 (лот 20), від 23.02.2021 №32 (лот 21), від 23.02.2021 №33 (лот 22), від 23.02.2021 №34 (лот 23), від 23.02.2021 №35 (лот 24), від 23.02.2021 №36 (лот 25), від 23.02.2021 №37 (лот 26), від 23.02.2021 №38 (лот 27), від 23.02.2021 №39 (лот 28), від 23.02.2021 №40 (лот 29), від 23.02.2021 №41 (лот 30), від 23.02.2021 №42 (лот 31), від 23.02.2021 №43 (лот 32), від 23.02.2021 №44 (лот 33), від 23.02.2021 №45 (лот 34), від 23.02.2021 №46 (лот 35), від 23.02.2021 №47 (лот 36), від 23.02.2021 №48 (лот 37), від 23.02.2021 №49 (лот 38), від 23.02.2021 №50 (лот 39), від 23.02.2021 №51 (лот 40), від 03.02.2021 №9 (лот 41), від 03.02.2021 №10 (лот 42), від 23.02.2021 №52 (лот 43), від 23.02.2021 №53 (лот 44), від 23.02.2021 №54 (лот 45), від 23.02.2021 №55 (лот 46), від 23.02.2021 №56 (лот 47) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14.09.2021. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; дотримання законодавства в частині повноти оприлюднення інформації при складанні форм документів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Управління освіти Херсонської міської ради (Замовник), затверджену головою тендерного комітету від б/д, б/н; пропозиції ТОВ «СЕРВИС ГРАНД», ТОВ «БАЗІСТОРГ» та ТОВ «ПОНТЕМ.УА»; протоколи про розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів; договори про закупівлю з ТОВ «БАЗІСТОРГ» від 03.02.2021 №7 (лот 1), від 23.02.2021 №14 (лот 2), від 23.02.2021 №15 (лот 3), від 23.02.2021 №16 (лот 4), від 23.02.2021 №17 (лот 5), від 23.02.2021 №18 (лот 6), від 23.02.2021 №19 (лот 7), від 23.02.2021 №20 (лот 8), від 23.02.2021 №21 (лот 9), від 23.02.2021 №22 (лот 10), від 03.02.2021 №8 (лот 11), від 23.02.2021 №23 (лот 12), від 23.02.2021 №24 (лот 13), від 23.02.2021 №25 (лот 14), від 23.02.2021 №26 (лот 15), від 23.02.2021 №27 (лот 16), від 23.02.2021 №28 (лот 17), від 23.02.2021 №29 (лот 18), від 23.02.2021 №30 (лот 19), від 23.02.2021 №31 (лот 20), від 23.02.2021 №32 (лот 21), від 23.02.2021 №33 (лот 22), від 23.02.2021 №34 (лот 23), від 23.02.2021 №35 (лот 24), від 23.02.2021 №36 (лот 25), від 23.02.2021 №37 (лот 26), від 23.02.2021 №38 (лот 27), від 23.02.2021 №39 (лот 28), від 23.02.2021 №40 (лот 29), від 23.02.2021 №41 (лот 30), від 23.02.2021 №42 (лот 31), від 23.02.2021 №43 (лот 32), від 23.02.2021 №44 (лот 33), від 23.02.2021 №45 (лот 34), від 23.02.2021 №46 (лот 35), від 23.02.2021 №47 (лот 36), від 23.02.2021 №48 (лот 37), від 23.02.2021 №49 (лот 38), від 23.02.2021 №50 (лот 39), від 23.02.2021 №51 (лот 40), від 03.02.2021 №9 (лот 41), від 03.02.2021 №10 (лот 42), від 23.02.2021 №52 (лот 43), від 23.02.2021 №53 (лот 44), від 23.02.2021 №54 (лот 45), від 23.02.2021 №55 (лот 46), від 23.02.2021 №56 (лот 47). За результатами моніторингу питання дотримання законодавства в частині повноти оприлюднення інформації при складанні форм документів установлено, що Замовником у тендерній документації зазначено відомості про місця надання послуг в розрізі 47 закладів управління освіти Херсонської міської ради, а саме щодо кожного із 47 лотів. Відповідно до вимог пункту 3 частини першої статті 19, пункту 3 частини другої статті 21 та пункту 3 частини другої статті 33 Закону, встановлено вимоги до Замовника по оприлюдненню обов’язкової інформації у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, в тому числі щодо місця поставки товарів. Проте, моніторингом встановлено, що звіти про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містять інформації про місце поставки товару в розрізі закладів управління освіти Херсонської міської ради. Таким чином, не оприлюднивши обов’язкову інформацію про місце поставки товару по кожному із 47 лотів у звітах про результати проведення закупівлі, оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленнях про намір укласти договір про закупівлю, Замовником порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 19, пункту 3 частини другої статті 21, пункту 3 частини другої статті 33 Закону. Крім того, за результатом проведеного моніторинга пропозиції переможця торгів ТОВ «БАЗІСТОРГ» по лотам 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлена вимога щодо надання Учасниками у складі пропозиції: «копії аналогічного договору з усіма сторінками та додатками, які свідчать про виконання договору». У складі пропозиції ТОВ «БАЗІСТОРГ» відсутня додаткова угода №1 до наданого аналогічного договору від 22.01.2021 №261 (файл пропозиції аналогічний договір.pdf). Не надавши у складі пропозиції по лотам 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 додаткову угоду №1 аналогічного договору від 22.01.2021 №261 ТОВ «БАЗІСТОРГ» порушив вимоги пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації. Не відхиливши пропозицію ТОВ «БАЗІСТОРГ» по лотам 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, яка не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 14.09.2021 16:39 - 29.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.09.2021 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо дотримання законодавства в частині повноти оприлюднення інформації при складанні форм документів. Управлінням освіти як Замовником у тендерній документації зазначено відомості про місце надання послуг та місцезнаходження, тобто заклад та адресу, у розрізі 47 закладів. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення «місце надання послуг», тому у звітах про результати проведення закупівлі, оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленнях про намір укласти договір про закупівлю в кожному лоті відображаються відомості про місце надання послуг: «місто Херсон, за адресами закладів управління освіти Херсонської міської ради» та в графі назва номенклатурної позиції предмета закупівлі вказано найменування навчального закладу, до якого буде надаватись послуга. Тобто інформація оприлюднена та міститься повністю у звітах про результати проведення закупівлі, оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленнях про намір укласти договір про закупівлю по кожному лоту. У зв’язку з невідкладною необхідністю харчування дітей в закладах управління освіти та великою кількістю торгів на закупівлю продуктів харчування, та інших необхідних потреб для безперебійного функціонування закладів розглядалася велика кількість тендерних пропозицій по всім закупівлям і зокрема по закупівлі «Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах, які здійснювалися за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41,42,43,44,45,46,47 (по кожному навчальному закладу окремо). При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БАЗІСТОРГ» (в файлі аналогічний договір,pdf) помилково перевірено наявність всіх додаткових угод до договору №261 від 22.01.2019 та визначено їх як такими, що відносяться до договору №261 від 22.01.2019 та взято до уваги останню додаткову угоду, яка змінює остаточну суму договору, та яка свідчить про виконання аналогічного договору для подальшої перевірки актів виконаних робіт або актів приймання передачі. Фактично зазначені у висновку порушення на даний час не можливо вже усунути, проте вони не впливають на права та обов’язки постачальника надання послуг, які сумлінно виконуються. Не зачіпає бюджетні інтереси, не змінює предмет закупівлі та не може спричинити жодних збитків матеріального чи іншого характеру, але може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів – сторін договорів про закупівлю. При цьому внаслідок розірвання договорів на закупівлю Послуг з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах, укладених за результатами тендеру, виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час, і протягом вказаного періоду учні, які відвідують навчальні заклади не будуть забезпечені належним харчуванням. Таким чином, тендерний комітет та керівник управління освіти, яким були підписані договори, вважає усунення порушення шляхом розірвання договорів є недоцільним що призведе до негативних наслідків щодо харчування учнів в навчальних закладах міста Херсона. Управлінням освіти висновок про результати моніторингу процедури закупівлі опрацьовано, взято до уваги та повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 17.09.2021 15:34