• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт спортивного майданчика Ліцею №38 на вул. Порічковій, 4-А у м. Львові" (Коригування)

Умови забезпечення тендерної пропозиції визначені ч.2,3 Розділу 3 Тендерної документації . Всі документи тендерної пропозиції складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути засвідчений підписом агенції перекладачів та печаткою учасника торгів. Обсяг виконання робіт відповідно до Технічної специфікації (згідно до Додатку №3).

Завершена

1 576 496.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 882.48 UAH
Номер: 38b942b74adc489b9fe12b2cbf0f65d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-19-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.11.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.11.2020 16:16 - 11.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.11.2020 № 220 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.11.2020 № 220. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-12-001198-c, 12.10.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини 3 статті 12 Закону та пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом внесення відповідних змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та недопущення таких помилок у подальшому з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Приватного Ліцею № 38 Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-10-12-001015-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Торгово -промислова компанія «Будспорт», як переможцем торгів, документи та інформацію на підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону; договір від 13.11.2020 № 1, додаткову угоду від 13.11.2020 № 1 до Договору, відповідь Замовника від 07.12.2020 на запит Західного офісу. Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Згідно пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Водночас, на порушення частини 3 статті 12 Закону та пункту 3 Наказу Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи на оголошенні про проведення торгів за процедурою UA-2020-10-12-001198-с. Виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK 1-3-1 підтверджено.
Період усунення порушень: 09.12.2020 16:58 - 24.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.12.2020 16:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляємо вам про те, що 12.10.2020 року в електронні системі закупівель було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю "Капітальний ремонт спортивного майданчика Ліцею №38 на вул. Порічковій, 4-А у м. Львові" (Коригування) (45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). При оголошенні процедури закупівлі о 11 год.15 хв. Замовником було опубліковано Тендерну документацію та додатки до неї. У зв’язку з тим, що в період оголошення закупівлі відбувались збої в роботі електронного майданчика, пов’язані з приведенням його функціоналу у відповідність до положень Закону України «Про публічні закупівлі», електронна система не підвантажила підпис посадової особи. В той час повідомляємо про те, що цього ж дня о 10 год. 43 хв. Замовником в електронній системі закупівель було розміщено план до даної закупівлі, на який накладено електронний підпис посадової особи. Звертаємо увагу на те, що не завантаження електронного підпису на умови оголошення ніяким чином не мало впливу на перебіг процедури чи доступ потенційних учасників до інформації щодо вимог зазначених в умовах оголошення чи Тендерній документації. А тому не спричинило яких-небудь негативних наслідків для результату торгів. Відповідно до ч. 3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Повідомляємо вам про те, що при проведенні даної закупівлі було дотримано положення ч. 3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерні пропозиції подані з накладенням електронного підпису уповноважених осіб учасників, а оцінка документів проведена із публікуванням в електронній системі закупівель рішення про намір укласти договір із накладення підпису посадової особи замовника. Відтак, Замовником дотримано положень ч. 3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 1 ст. 164-14 Кодексу України Про адміністративні правопорушення: порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 2 ст. 164-14 Кодексу України Про адміністративні правопорушення: Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації. Ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» містить перелік інформації яка має бути зазначена замовником при проведенні відкритих торгів. Положення даної статті не містять інформації щодо необхідності накладення підпису посадової особи замовника на умови оголошення. Відтак, замовником не було вчинено дій, передбачених ст. 164-14 Кодексу України Про адміністративні правопорушення. Повідомляємо що Замовник на даному етапі проведення процедури функціонал майданчика не дає технічної можливості накласти електронний підпис посадової особи замовника, на умови оголошення чи Тендерну документацію. Ми щиро завдячуємо проведеній вами роботі з перевірки процедури закупівлі та зобов’язуємось в майбутньому брати до уваги всі вказані вами зауваження, уважніше ставитись до публікування інформації в електронній системі закупівель, перевіряти чи вчинені дії та проведені операції завершені на майданчику та синхронізувались в системі Prozorro.
Дата публікації звіту: 16.12.2020 11:44

Запити/Пояснення