-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Реконструкція приміщень тренажерних циклів стенду інспекції і ремонту палива (ПТЦ СІРП) ВП "Атомремонтсервіс" в м. Славутич Київської області
ш/з ВТ-105-Р-20. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Завершена
14 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 70 800.00 UAH
Номер:
b6c84a8c7fbe434189bdf950247e2080
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-19-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2020 00:00
Період моніторингу:
19.11.2020 18:06 - 11.12.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2020-10-09-004869-b 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «Промкомплект», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розглядуу тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу «Атомремонтсервіс» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.10.2020 № 289, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Промкомплект» (далі – ТОВ «ВКФ «Промкомплект»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.10.2020, протокол розгляду тендерної пропозиції від 30.10.2020 № 310, повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2020, договір підряду на закупівлю робіт від 11.11.2020 № 65/1-127-01-20-01008 (далі – Договір).
Період усунення порушень:
11.12.2020 16:25 - 17.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2020 16:25