• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реставрація об’єкта культурної спадщини «Літній павільйон (будинок Малевінського), розташованого в м. Болград по вул. Пушкіна, 2-А», в рамках Спільної Операційної Програми ЄІС «Чорноморський басейн 2014-2020», eMs BSB 1010 «Розвиток та просування спільної спадщини» (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).

Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, згідно п. 1 ч.1.ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики згідно умов документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Всі інші документи, що стосуються тендерної пропозиції, викладаються українською/російською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою ніж українська потребують надання перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено будь-якою сертифікованою компанією, яка спеціалізується у наданні послуг з перекладу. Такий переклад має бути завірено підписом уповноваженої особи цієї компанії. Критерій оцінки - 100% ціна.

Завершена

2 749 956.32 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 749.78 UAH
Номер: 5d026d6d53ab4f2f929aca6fced3dc36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-09-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 09.12.2020 13:54 - 01.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2020 Одеса № 454 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 09.12.2020. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2020 № 454 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 12. UA-2020-10-09-002397-c 09.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vanek1043@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання, відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Болградської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол від 09.10.2020 № 48), тендерну пропозицію приватного підприємства «Роднік» (далі – ПП «Роднік»), протокол розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Роднік» від 30.10.2020 № 49, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.10.2020, укладений договір про закупівлю від 19.11.2020 № 179. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовником на порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у ТД не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Період усунення порушень: 18.12.2020 13:08 - 06.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2020 13:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатом розгляду інформації щодо проведеного моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Реставрація об’єкта культурної спадщини «Літній павільйон (будинок Малевінського), розташованого в м. Болград по вул. Пушкіна, 2-А», в рамках Спільної Операційної Програми ЄІС «Чорноморський басейн 2014-2020», eMs BSB 1010 «Розвиток та просування спільної спадщини») (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» вжито заходи щодо недопущення порушення в подальшому, роз’яснено та встановлено необхідність вказувати в тендерній документації посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Дата публікації звіту: 21.12.2020 10:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 22.12.2020 09:25