-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Шафи електророзподільні для ВП ЮУАЕС
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Завершена
33 376 762.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 166 883.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 166 883.81 UAH
Номер:
962287e4f5f94e4083c5a6d004930a5b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-31-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2020 00:00
Період моніторингу:
31.12.2020 13:33 - 27.01.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
60 UA-2020-10-09-000650-b 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕЛТРАНС УКРАЇНА» та ТОВ «ПЕК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.10.2020 (зі змінами), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 14.10.2020, 26.10.2020, роз’яснення Замовника від 19.10.2020, 27.10.2020, 28.10.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРАНС УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ЕЛТРАНС УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕК» (далі – ТОВ «ПЕК»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.12.2020, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 03.12.2020
№ 6613, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2020, договір про закупівлю від 23.12.2020 № 53-129-01-20-02211, пояснення Замовника від 12.01.2021, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.01.2021 17:18 - 23.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.01.2021 17:18
Запити/Пояснення
Номер:
ebb7204547054841a28e33c99e8cdc1e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.01.2021 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шаф електророзподільних для ВП ЮУАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-000650-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
06080e1401c640fd9a2fd27f05b625d1
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 05.01.2021 (процедура закупівлі № UA-2020-10-09-000650-b)
Дата опублікування:
12.01.2021 17:18
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 30.12.2020 № 377 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
У межах розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Шафи електророзподільні для ВП ЮУАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-09-000650-b] через електронну систему закупівель 05.01.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є нетипові шафи РЗА у складі яких є мікропроцесорні модулі РЗА (далі – МП РЗА). Замовником визначено технічні характеристики предмета закупівлі на підставі розробленої проектно-кошторисної документації на заміну обладнання РЗА ПЛ 750 кВ Вінницька (№ ELTY 150814.013 розроблена за окремим договором ТОВ «Електрісіті» та видана у виробництво на ВП ЮУАЕС у 2016 році).
Проектно-кошторисна документація розроблена для можливості визначення технічних вимог до предмета закупівлі, як до нетипового обладнання, що потребує індивідуального вирішення питань можливості приєднання до існуючих схем ВП ЮАЕС та для якого відсутня можливість розробки галузевих технічних вимог.
З метою забезпечення можливості закупівлі еквівалентної продукції було розроблено та затверджено 20.04.2017 ТВтаУП № ТТ.0.0009.0036. Зазначені ТВтаУП були переглянуті та затверджені 04.04.2019. Після введення в дію нової редакції Закону у 2020 році Замовником було розроблено та погоджено технічну специфікацію до предмета закупівлі (далі – ТСдоПЗ).
ТСдоПЗ містить вимоги до продукції, що закуповується (наявна можливість застосування еквівалентної продукції). Тобто, будь-який учасник торгів може запропонувати МП РЗА, що виконують функції, наведені в ТСдоПЗ та опитувальних аркушах. Для виготовлення нетипових шаф було надано завдання заводу на виготовлення (частина проектно-кошторисної документації) та в ТСдоПЗ встановлена можливість застосування еквівалентних комплектуючих.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідних додатках до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – «ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції: ОП «Електротехнічна корпорація «ЕЛКОР», АТ «НВО «ЕТАЛ», ДП «ХЕМЗ», ТОВ «Екстрім ЛТД», I&C Energo a.s., ТОВ «Лідер Електрик», ТОВ «НВП «ПК-Електрик», ТОВ «Екніс-Україна»;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу ВП «Атомкомплект» та базуючись на ОВЗ, яка була сформована підрозділом-замовником (ВП ЮУАЕС) згідно з комерційною пропозицією вітчизняного виробника ТОВ «Екніс-Україна» була визначена очікувана вартість вищезазначеної процедури закупівлі.
Також Замовник вважає за необхідне звернути вашу увагу на те, що відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Разом з тим визначення ОВЗ, якісних і технічних характеристик предмета закупівлі передують проведенню закупівлі і, відповідно на наш погляд, не є предметом дослідження в рамках моніторингу.
Додатки: на 2 арк. в 1 прим.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА