-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Кепка (18440000-5 Капелюхи та головні убори)
Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 09.11.2020 ;10-00
Торги відмінено
1 411 182.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 055.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 055.91 UAH
Номер:
2c0d887dc66b4a8ab4c0b79efc88c787
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-13-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2021 00:00
Період моніторингу:
13.04.2021 17:32 - 07.05.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.04.2021 № 101
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-10-08-010638-a 08.10.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», ТОВ «Компанія Укрінтек», ТОВ «СМАРТ ФАБРІКС», ТОВ «МІК» та ТОВ «Спец-Контакт» (окрім питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план філії «Центр сервісного забезпечення» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрінтек» (далі – ТОВ «Компанія Укрінтек»), товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ФАБРІКС» (далі – ТОВ «СМАРТ ФАБРІКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі - ТОВ «МІК»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спец-Контакт» (далі -
ТОВ «Спец-Контакт»), протокол розгляду тендерних пропозицій, обґрунтування аномально низької ціни, протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.04.2021 № ЦН-01/491/9, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 11.01.2021 № 313-р/пк-пз та №316-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.04.2021 18:24 - 24.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2021 18:24