• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення в Опорному навчальному заклад Новоайдарська школа-гімназія Новоайдарської районної ради Луганської області, за адресою: вул.Центральна, 21, смт. Новоайдар. Луганська область, Україна, 93500 (код CPV за ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Номер: 12462e53fdd2430599b33496e9bb9941
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-06-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 06.11.2020 11:52 - 28.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.11.2020 № 72 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 06.11.2020 № 72 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-10-08-005852-с 08.10.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 297-09-57, ribalkoanton@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення переможця установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною 1 статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (зі змінами) (далі – Закон № 922), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, визначення переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Відділу освіти Новоайдарської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 08.10.2020 (протокол № 90); протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Всесвіт телеком»; повідомлення про намір укласти договір. За результатом моніторингу встановлено, що вимогами п.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено надання кольорових копій з оригіналів документів, що підтверджують відповідний ступінь освіти і кваліфікацію працівників (виконавців). Проте, ТОВ «Всесвіт телеком» в складі своєї тендерної пропозиції надано копію налагоджувальника КВПіА Величко Віталія Олександровича та копію кваліфікаційного сертифіката та свідоцтва інженера проектувальника Ткачова Віталія Івановича не в кольоровому вигляді, чим не дотримано вимоги п.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Також, за результатами моніторингу встановлено, що вимогами пп.4 п.2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено надання учасником торгів паспорту, ідентифікаційного коду керівника, уповноваженої особи учасника, засновників. Проте, ТОВ «Всесвіт телеком» в складі своєї тендерної пропозиції, вищезазначених документів не надано, чим не дотримано вимоги пп.4 п.2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації. Крім того встановлено, що вимогами п.2.6 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника передбачено надання акту обстеження, підписаного представником навчального закладу та завіреного його печаткою, виданого на ім'я Учасника. Проте, ТОВ «Всесвіт телеком» в складі своєї тендерної пропозиції, надано Довідку від 16.10.2020 №1006 на своєму фірмовому бланку, про те що він дійсно оглянув об’єкт та обсяги робіт/послуг (об’єми та обсяги робіт/послуг не визначено) із зазначенням «Довідка видана для подачі її учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», яка підписана від імені уповноваженої особи Замовника та від імені уповноваженої особи Учасника та скріплена печатками, що не відповідає вимогам п.2.6 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Також моніторингом встановлено, що п.3 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника визначено, що усі матеріали і устаткування повинні мати сертифікати, що діють на території України, технічні характеристики устаткування і матеріалів мають бути підтверджені в паспортах, інструкціях або керівництві по експлуатації на це устаткування. Проте, ТОВ «Всесвіт телеком» в складі своєї тендерної пропозиції сертифікатів на матеріали і устаткування, паспортів, інструкцій, керівництв по експлуатації на це устаткування не надано, чим не дотримано вимоги п.3 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Проте, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922 замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Всесвіт телеком» та визнав її переможцем.
Період усунення порушень: 18.11.2020 13:19 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2020 13:19

Оскарження висновку в суді

Опис: Керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відділ освіти Новоайдарської районної державної адміністрації скористався своїм правом оскаржити висновок до суду, про що зазначає в електронній системі закупівель. Позовна заява про скасування висновку про результати моніторингу закупівлі додається.
Дата публікації: 03.12.2020 17:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Відділ освіти Новоайдарської районної державної адміністрації (далі – Замовник), відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надає аргументоване заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Замовника «Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення в Опорному навчальному заклад Новоайдарська школа-гімназія Новоайдарської районної ради Луганської області, за адресою: вул.Центральна, 21, смт. Новоайдар. Луганська область, Україна, 93500 (код CPV за ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи)», оприлюдненого в електронній системі закупівель 18 листопада 2020 року. У пункті 1 розділу ІІ констатуючої частини оприлюдненого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-08-005852-c (далі – Висновок) зазначено, що «За результатом моніторингу встановлено, що вимогами п.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено надання кольорових копій з оригіналів документів, що підтверджують відповідний ступінь освіти і кваліфікацію працівників (виконавців). Проте, ТОВ «Всесвіт телеком» в складі своєї тендерної пропозиції надано копію налагоджувальника КВПіА Величко Віталія Олександровича та копію кваліфікаційного сертифіката та свідоцтва інженера проектувальника Ткачова Віталія Івановича не в кольоровому вигляді, чим не дотримано вимоги п.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації». Замовник заперечує вищезазначений Висновок з огляду на таке. Тендерна документація не містила чітких визначень, що таке кольорова сканкопія чи кольорове сканування (але чорний та білий – це те ж кольори, існує навіть низка рішень АМКУ з цього приводу, зокрема, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-12-29-000184-a). Тому неможливо чітко обґрунтувати невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації з цього приводу. Крім цього, відповідно до п.19 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Так в п.1 р.3 тендерної документації міститься опис та приклади формальних несуттєвих помилок, зокрема, пп.12 відносить до формальних (несуттєвих) помилок подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Скориставшись цим правом Замовником на засіданні тендерного комітету (протокол № 105/ФНП від 29.10.2020) віднесено зазначену підставу до формальних (несуттєвих) помилок. Згідно з п.1 р.3 тендерної документації допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Отже, зазначену підставу віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ». Також, в пункті 1 розділу ІІ констатуючої частини Висновку зазначено, що «за результатами моніторингу встановлено, що вимогами пп.4 п.2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено надання учасником торгів паспорту, ідентифікаційного коду керівника, уповноваженої особи учасника, засновників. Проте, ТОВ «Всесвіт телеком» в складі своєї тендерної пропозиції, вищезазначених документів не надано, чим не дотримано вимоги пп.4 п.2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації». Замовник заперечує вищезазначений Висновок з наступної підстави. В п.1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що паспорт, ідентифікаційний код подаються ФІЗИЧНИМИ ОСОБАМИ, ФІЗИЧНИМИ ОСОБАМИ – ПІДПРИЄМЦЯМИ. Оскільки, ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» є юридичною особою, та надало інформацію про паспорт та індентифікаційний код керівника, уповноваженої особи засновників у Рішенні Учасника №1/2020 ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» від 16.03.2020 р. та в копії статуту, що затверджений вказаним рішенням. До того ж розділ 3 Додатку 2 до тендерної документації має назву «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)», а в п.1 розділу 3 Додатку 2 конкретизовано, що подання паспорту ідентифікаційного коду передбачено для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців. Крім того, в пункті 1 розділу ІІ констатуючої частини Висновку встановлено, що «вимогами п.2.6 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника передбачено надання акту обстеження, підписаного представником навчального закладу та завіреного його печаткою, виданого на ім'я Учасника. Проте, ТОВ «Всесвіт Телеком» в складі своєї тендерної пропозиції, надано Довідку від 16.10.2020 №1006 на своєму фірмовому бланку, про те що він дійсно оглянув об’єкт та обсяги робіт/послуг (об’єми та обсяги робіт/послуг не визначено) із зазначенням «Довідка видана для подачі її учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», яка підписана від імені уповноваженої особи Замовника та від імені уповноваженої особи Учасника та скріплена печатками, що не відповідає вимогам п.2.6 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника». Замовник не згоден з цим з огляду на таке. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» наданий файл «15. Акт_обследования_пож_сигн_СШ_Новоайдар.pdf», де міститься Довідка №1006 від 16.10.2020, в якій зазначено, що Учасник ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» дійсно оглянув об’єкт та обсяги робіт/ послуг по процедурі закупівлі «Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення в Опорному навчальному заклад Новоайдарська школа-гімназія Новоайдарської районної ради Луганської області, за адресою: вул.Центральна, 21, смт. Новоайдар. Луганська область, Україна, 93500 (код CPV за ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи)» [prozorro.gov.ua: UA-2020-10-08-005852-c] – Замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОАЙДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІХ код ЄДРПОУ 02142075. Зазначений документ підписаний представником навчального закладу, де планується виконання робіт - т.в.о. директора Опорного навчального закладу Новоайдарська школа-гімназія Новоайдарської районної ради Луганської області Розуваєвою К.В. Тобто, зміст Довідки повністю відповідає вимогам п. 2.6. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації до акту обстеження та підписаний представником навчального закладу, завірений його печаткою (акт обстеження повинен бути виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника). Що стосується назви документу, то в п.1 р.3 тендерної документації в описі та прикладах формальних несуттєвих помилок міститься пп.3, який відносить до формальних (несуттєвих) помилок невірну назву документу (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Скориставшись цим правом Замовником на засіданні тендерного комітету (протокол № 105/ФНП від 29.10.2020) віднесено зазначену підставу до формальних (несуттєвих) помилок. Згідно з п.1 р.3 тендерної документації допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Отже, зазначену підставу віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ». Також моніторингом (пункті 1 розділу ІІ констатуючої частини Висновку) встановлено, що «п.3 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника визначено, що усі матеріали і устаткування повинні мати сертифікати, що діють на території України, технічні характеристики устаткування і матеріалів мають бути підтверджені в паспортах, інструкціях або керівництві по експлуатації на це устаткування. Проте, ТОВ «Всесвіт телеком» в складі своєї тендерної пропозиції сертифікатів на матеріали і устаткування, паспортів, інструкцій, керівництв по експлуатації на це устаткування не надано, чим не дотримано вимоги п.3 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації». Замовник категорично заперечує проти цього з наступних підстав. В п.3 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації встановлено: «Усі матеріали і устаткування повинні мати сертифікати, що діють на території України. Технічні характеристики устаткування і матеріалів мають бути підтверджені в паспортах, інструкціях або керівництві по експлуатації на це устаткування». Проте нічого не сказано, що Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції сертифікати на матеріали і устаткування, паспорти, інструкції, керівництва по експлуатації на це устаткування. Тобто, цієї вимоги тендерна документація не містить взагалі. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» була правомірно визначена переможцем відкритих торгів на закупівлю «Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення в Опорному навчальному заклад Новоайдарська школа-гімназія Новоайдарської районної ради Луганської області, за адресою: вул.Центральна, 21, смт. Новоайдар. Луганська область, Україна, 93500 (код CPV за ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи)» оголошення UA-2020-10-08-005852-c.
Дата публікації звіту: 24.11.2020 14:04