• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))

Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)»

Торги відмінено

3 876 274.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 381.37 UAH
Номер: 2a6fa3a8d17e400b9464839bf10d801a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-23-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.11.2020 13:24 - 15.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2020 № 225 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 20.11.2020 № 225 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-10-07-006040-c 07.10.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 657-80-09, innaaaa1988@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02.12.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/д б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «РЕМКОНТ» (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протокол розгляду тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону № 922-VIII в тендерній документації (п. 1 розділу ІІІ ТД) Замовником встановлено вимоги, що Переможець у строк, що не перевищує трьох робочих днів завантажує скан копії підписаних з печаткою організації учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника або надає в паперовому вигляді (належним чином оформлену) Замовнику, Договірну ціну (не вище середньорегіональної ціни), Зведений кошторисний розрахунок вартості капітального ремонту відповідно до опублікованого дефектного акту з пояснювальною запискою, Локальні кошториси, Підсумкову відомість ресурсів до договірної І ціни) з обґрунтуванням цін на основні матеріальні ресурси, зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів та посиланням на постачальника, Протокол узгодження цін , на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних), Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, Загальновиробничі та адміністративні витрати, Розрахунок прибутку, Розрахунок середнього рівня заробітної плати, при середньому розряді робіт 3,8 виконаний на підставі чинного законодавства України, діючих нормативно- правових актів, галузевих угод та КЗпП, Календарний графік виконання робіт та обов'язково для перевірки ІМР- файл, розроблений в програмному комплексі АВК-5 або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом, згідно ДБН та стандартів, на електронну адресу Замовника e.pryadka@ukr.net.ua. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання договірної ціни у паперовому вигляді суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону № 922-VIII та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕМКОНТ» вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 ТД Замовником вимагалось надання скан-копії оригіналу аналогічного виконаного договору (з усіма додатками, передбаченими договором). Зазначений договір має бути укладений та виконаний в період з 2018 року по теперішній час. Також, в Додатку № 1 Замовником було зазначено, що аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту будівель та прибудинкових територій закладів освіти, інформація про який міститься у публічному доступі з посиланням на публічне розміщення інформації в системі «Prozorro» із зазначенням № оголошення. Однак, учасником ТОВ «РЕМКОНТ» надано аналогічний договір, предметом якого є капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі по вул. Київська, 10 в м. Обухів, який в свою чергу не є аналогічним договором відповідно до Додатку № 1 ТД. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовником вимагалось надання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи, які є в складі предмета закупівлі та відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Однак, в складі пропозиції учасника ТОВ «РЕМКОНТ» відсутні дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи, які є в складі предмета закупівлі та відносяться до робіт підвищеної небезпеки, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ ТД. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ ТД Замовником вимагалось надання підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни з обгрунтуванням цін на основні матеріальні ресурси. Однак, в складі пропозиції учасника ТОВ «РЕМКОНТ» відсутнє обґрунтуванням цін на основні матеріальні ресурси, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ ТД. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ ТД Замовником вимагалось надання сертифікатів якості. Однак, в складі пропозиції учасника ТОВ «РЕМКОНТ» надано сертифікат відповідності на плити пінополістерольні екструзійні, у якого сплинув строк 16.07.2020, який в свою чергу не є чинним. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РЕМКОНТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 03.12.2020 11:10 - 18.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2020 11:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Висновок Держаудитслужби від 03.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-07-006040-с, Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що виявлені порушення усунуто і договір за даною закупівлею не укладено.
Дата публікації звіту: 07.12.2020 18:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: торги відмінено
Дата публікації: 29.12.2020 09:14