-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
34130000-7 Моторотранспортні вантажні засоби (автомобіль вантажний бортовий МАЗ-4381СО-528-080 або еквівалент)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції учасників, викладаються українською мовою; щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку.
Завершена
2 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Номер:
52003b4f7a7b4a93a67ed11e400f2588
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-31-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2020 00:00
Період моніторингу:
31.12.2020 12:31 - 27.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
52 UA-2020-10-07-004694-c 07.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 19 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» та ТОВ «ТД Будшляхмаш», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи з недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 15.08.2020), надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного спеціалізованого підприємства «Об'єднання «РАДОН» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.10.2020 № 24 (із змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Київський Республіканський Автоцентр» (далі – ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Будшляхмаш» (далі – ТОВ «ТД Будшляхмаш»), повідомлення з вимогою про усунення порушень від 21.10.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.11.2020, протокол засідання тендерного комітету від 18.11.2020 № 42, повідомлення про намір укласти договір від 18.11.2020, договір про закупівлю за державні кошти від 03.12.2020 № 244/12-20, запит Держаудитслужби, оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу 05.01.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 12.01.2021.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 19 Закону, в звіті про результати проведення закупівлі не зазначено місцезнаходження замовника.
Також установлено, що Замовник у пункті 4 Розділу 3 тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тоді як у пункті 7 додатку 4 до тендерної документації, Замовник зазначив, що строк дії пропозиції 90 днів з моменту розкриття, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
19.01.2021 17:03 - 03.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.01.2021 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу Державна аудиторська служба України встановила порушення:
- Тендерна документація складена не у відповідність до вимог закону;
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель;
а саме: що на порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 19 Закону в звіті про результати проведення закупівлі не зазначено місцезнаходження замовника. Також установлено, що Замовник у пункті 4 Розділу 3 тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тоді як у пункті 7 додатку 4 до тендерної документації, Замовник зазначив, що строк дії пропозиції 90 днів з моменту розкриття, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Слід зазначити що, за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» та
ТОВ «ТД Будшляхмаш», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Відповідно до проведеного моніторингу та оприлюдненого висновку щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель ДАСУ, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язала ДСП «Об’єднання Радон» здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Враховуючи висновок Державної аудиторської служби України щодо встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель ДСП «Об’єднання «Радон» звернулося до офіційного електронного майданчика «СМАРТТЕНДЕР» з проханням роз’яснити щодо функціональної можливості майданчика, а саме: зазначення в «Звіті про результати проведення закупівель» інформацію щодо місця знаходження Замовника відповідно до пункту 1 частини 1 статті 19 Закону, який формується автоматично електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 19 Закону.
Також слід зазначити, що зобов’язання, які були взяті Сторонами відповідно до проведеної процедури та укладеного Договору про закупівлю товарів від 03.12.2020
№ 244/12-20 не були виконані Продавцем в частині «Поставки товару», тому
розрахунків відповідно до Бюджетного кодексу України між ДСП «Об’єднання «Радон» та ТОВ «Київський республіканський АВТОЦЕНТР» не було здійснено.
Дата публікації звіту:
26.01.2021 16:50
Запити/Пояснення
Номер:
51aadd940e154afaa8790675873dd3f6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.01.2021 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобіля вантажного бортового МАЗ-4381СО-528-080 або еквівалент (код ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби)(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-07-004694-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4b141f14ce1e467a91cfaa60b7791661
Назва:
Пояснення на запит від 05.01.2021
Дата опублікування:
12.01.2021 13:27
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі автомобіля вантажного бортового МАЗ-4381СО-528-080 або еквіваленту було здійснено з наступних причин:
- відповідно до проведеного дослідження ринку, даний вантажний автомобіль з заявленими технічними та якісними характеристиками такого ж класу дешевший ніж пропонують на ринку України інші дистриб’ютори вантажних авто інших марок;
- розгорнута система дилерської мережі, а також наявність сервісних центрів по всіх областях України (Київська , Одеська, Харківська, Дніпропетровська, Львівська та іншх областях України), що для нас як Замовника є дуже важливою складовою, так як
ДСП «Об’єднання «Радон» у своєму складі має підпорядковані міжобласні філії в вищезазначених регіонах, та саме для потреб філій була здійснена закупівля вантажних авто, тому проводити сервісне обслуговування та ремонт в даних областях, де розміщені філії є раціональним та менш затратним.
- великий спектр, наявність та доступна ціна запасних частин для МАЗ-4381СО-528-080 в Україні, що є важливим для проведення ремонту та відновлення техніки;
Крім цього звернула увагу, що умовами тендерної документації було передбачено, що Учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що, у своїх пропозиціях не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти вантажним автомобілям.
2. Розмір витрат було передбачено Державним бюджетом України та затверджено довідками про внесення змін до плану використання бюджетних коштів на 2020 рік.
3. Визначення очікуваної вартості було проведено шляхом маркетингового дослідження ринку та запиту цінових пропозиції до офіційних дилерів, а також прорахунку логістичної складової та з врахуванням росту іноземної валюти. Комерційні пропозиції додаються .